قدس آنلاین: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان گفت: مساجد با محوریت ائمه جماعات امروز خنثی‌کننده توطئه دشمنان اسلام و فرق ضاله و انحرافی هستند.

مساجد خنثی‌کننده فرق ضاله و انحرافی است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، علی مقواساز در همایش هم‌اندیشی فرماندهان پایگاه‌های بسیج، ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد که به مناسبت هفته بسیج برگزار شده بود، اظهار کرد: برگزاری چنین جلساتی به منظور نزدیک شدن نظرات به یکدیگر و ایجاد وحدت بیشتر میان نیروهای انقلابی بسیار ضروری است.

وی ادامه داد: جلسات مشترک میان سه ضلع اصلی کارکرد مساجد از جمله هیئت‌امنای مساجد، ائمه جماعات مساجد و فرماندهان بسیج از هر حیث برای ما مغتنم و ارزشمند است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان در ادامه با تشریح مختصری از شرایط اجتماعی در بحث فرهنگی و تعدد تهاجمات دشمن در عرصه فرهنگی عنوان کرد: ترویج ادیان انحرافی و فرق ضاله در مقابل اسلام ناب محمدی یکی از تاکتیک‌های جامعه صهیونیست است که امروزه به صورت علنی اقدام می‌شود.

این مسئول متذکر شد: قطعاً مساجد با محوریت ائمه جماعات دینی و انقلابی با جذب جوانان به محافل خود می‌توانند خنثی‌کننده توطئه‌های یادشده باشند به گونه‌ای که تا به امروز بدین گونه بوده است.

مقواساز عنوان داشت: نفوذ شبکه‌های اجتماعی در بین جوانان و شبکه‌های ماهواره‌ای در بین خانواده‌های ایرانی به تبع آسیب‌هایی اجتماعی و خانوادگی را برای جامعه اسلامی به وجود آورده است.

وی افزود: آسیب‌هایی چون تنوع‌طلبی، خیانت، دروغ و سوءظن سبب دور شدن جوانان ما از فرهنگ اسلامی و انقلابی و کشاندن آنها به سمت و سوی فرهنگ مبتذل غربی هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان تشریح کرد: به تعبیر امام راحل و رهبر معظم انقلاب تنها جبهه‌ای که می‌تواند جوانان را در مقابل تهاجمات دشمن مصون بدارد و سنگر محکمی برای آنان در مقابل توطئه‌ها باشد، مساجد است.

وی تأکید کرد: مساجد می‌توانند جوانان را در مسیر انقلابی حفظ کنند و سبب تحکیم خانواده‌ها و افزایش مهارت‌های فردی جوانان و تقویت تعلیم و تربیت نوجوانان شوند.

مقواساز در پایان خطاب به ائمه جماعات، فرماندهان بسیج مساجد و هیئت امنای حاضر در جلسه افزود: شناسایی نخبگان علمی، ورزشی، فرهنگی و اجتماعی محله یکی از بهترین راهکارهای تقویت پیوند مردم در جامعه و نسل جوان با مساجد است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.