فرمانده انتظامي ويژه شرق استان تهران از دستگيري شش شرور که به يکي از کسبه جوان محل حمله‌ور شده بودند خبر داد.

حمله شش شرور با کارد سلاخی به جوانی در پرديس
سردار سيروس فتحي در گفت‌وگو با ايسنا، در اين‌باره گفت: حوالي ساعت 19 روز بيست و ششم آبان ماه امسال، ماموران پليس از طريق تماس مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 از وقوع يک فقره درگيري منجر به جرح در خيابان فردوسي شهرستان پرديس با خبر شده و در محل حادثه حاضر شدند.
 
وي با اشاره به حضور ماموران در محل گفت: در تحقيقات اوليه مشخص شد که که تعدادي از اشرار اقدام به چاقوکشي و حمله به يکي از کسبه جوان محل هنگام خروج از محل کارش کرده‌اند و پس از ايجاد رعب و وحشت براي ساکنان و نا امن کردن منطقه از محل متواري شده‌اند.
 
فتحي با بيان اينکه جوان حادثه ديده به شدت مجروح و به يکي از بيمارستان‌ها منتقل شده بود، گفت: همزمان تيمي از ماموران نيز رسيدگي به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و اقدام به تحقيق و پرس و جو از شاهدان کردند که در تحقيقات آنان مشخص شد زماني که اين جوان در حال خروج از محل کارش بوده، دو تن از اين اشرار با يک پرايد در برابرش ترمز کرده و به بهانه‌اي واهي با او درگير شده و به وي حمله‌ور شده‌اند و دقايقي پس از آن نيز چهارتن ديگر با دو دستگاه موتورسيکلت خود را به محل رسانده و شش نفره به سمت اين جوان و چند همکارش حمله کرده‌اند.
 
فرمانده انتظامي ويژه شرق استان تهران با بيان اينکه يکي از اشرار کارد سلاخي را از پشت به بالاي گردن اين فرد فرو کرده بود گفت: پس از انجام تحقيقات اوليه، ماموران در عرض حدود يک ساعت هويت هر شش شرور اين پرونده را شناسايي و چهار تن از آنان را در مخفيگاهشان دستگير و به مقر انتظامي منتقل کردند.
 
فتحي با اشاره به انجام بازجويي از متهمان دستگير شده، خاطرنشان کرد: در جريان بازجويي‌ها ابتدا چهار متهم دستگير شده خود را بي‌اطلاع از موضوع معرفي کرده و منکر هرگونه ارتباط با ضاربان بودند اما در جريان بازجويي‌هاي فني و مواجهه با ادله و شواهد به جرم خود اعتراف و هويت دو ضارب اصلي به نام‌هاي «ج» 28 ساله و «د»24 ساله را اعلام کردند که ماموران در ادامه عمليات خود در حوالي ساعت 10 صبح روز پنجشنبه در عملياتي ضربتي آنان را دستگير و به مقر پليس منتقل کردند.
 
فرمانده انتظامي ويژه شرق استان تهران با بيان اينکه يکي از متهمان دستگير شده به نام «ج» 28 ساله، داراي چهار فقره سابقه کيفري در خصوص سرقت،‌ شرارت و مواد مخدر بوده است، گفت: دو متهم اصلي پرونده، پس از بازداشت و اعتراف به جرائم خود، به دادسرا معرفي و با صدور قرار قانوني روانه زندان شدند.
 
وي با تاکيد بر اينکه پليس اجازه قدرت نمايي و بر هم زدن امنيت را به اشرار نخواهد داد، گفت: اوباش بدانند که مجازاتي سنگين برايشان در قانون وجود دارد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آقازاده IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    0 0
    همه می دانند که پس از مدتی با آموزشهای لازمه که در کنار استادانشان در زندان خواهند دید دوباره به جامعه باز خواهند گشت . اما اینبار استاد تر و .....
  • علی IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    0 0
    مطمین باشید این افراد به زودی به وسیله ی پارتی هایی که دارند به علت ناکافی بودن مدارک وجهل به عمل چاقوکشی ونرسیدن به سن قانونی 40 سال آزاد خواهند شد وحق اعاده ی چیثیت خواهند داشت .اون قدر دراین مملکت فساد هست که نگو.قربون قانون داعش که اگه میشو سر همه رامی برید ولای پاهاشون میگذاشت باز بگین داعش بده.
  • فرزاد IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    0 0
    با سلام ای کاش فرماندهی انتظامی کشور با تدبیر و پشتکار همیشگیشون و همچنین توان نیروهای انتظامی استان خوزستان فکری برای زورگیری ها و تعرضات خیابانی در انتهای شبها میکردند. برخی افراد شاغل هستند بخاطر شیفتی بودن کارشان باالاجبار شب دیروقت و یا صبح خیلی زود بیرون از خونه هستند.راستش من که سرم اومده میترسم وقتی از خونه بیرون میرم. باتشکر
  • sami IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    0 0
    فقط اعدام اعدام اعدام......
  • رشید IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    0 0
    ضمن تشکر از نیروی انتظامی امار نشان میدهدکه اکثر جرایم با برنامه ریزی افراد سابقه دار انجام میشود اکر در قانون شرایط خاصی برای افراد مذکور درنظر بگیرند شاید موثر باشد مثلا ایجاد سیاه چاله های صدامی برای اوباش تا اخر عمرشان که در تعفن خودشان غرق شوند وصواب ان به روح صدام برسد تاقدری هم ازگناهان صدام سبک شودومردم از شر اوباش راحت شوند
  • هموطن IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    0 0
    آقا بیآید هرکس را که مرتکب جرم میشود یکبار به زندان و بخشیدن اکتفا کنید وبعد از آن به عنوان حبس ابد با اعمال شاقه مثل جاده سازی جهت روستا ها و پاکسازی شهرها از آت وآشغال ودر صورت درست نشدن اعدام کنید تا درس عبرت برای دیگران بشود نه اینکه به زندان افکنده که تخم مرغ دزد شتر دزد شود