وزیر دفاع در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال به نتیجه نرسیدن مذاکرات، گفت: ما در جریان مذاکرات حقوق خودمان را دنبال می‌کنیم و به دنبال مقابله نیستیم.

وزیر دفاع: طرف غربی بیش از ما نیاز به حصول توافق دارد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین دهقان در حاشیه گردهمایی بزرگ بسیجیان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در رابطه با پیش‌بینی خود از مذاکرات گفت: ما نمی‌توانیم به طرف غربی اعتماد کنیم ولی آنها بیشتر از ما نیاز به حاصل شدن توافق دارند و مصر هستند که توافق حاصل شود.

 

وزیر دفاع با اشاره به این‌که مدتی است مذاکرات ایران با گروه 1+5 در رابطه با برنامه هسته‌ای شروع شده است، توضیح داد: در این مدت توافق ژنو را داشتیم که امروز آخرین روز از مهلت شش ماهه آن توافق است و دو طرف تلاش‌شان بر این است که به یک توافق مشترک برسند.

 

وزیر دفاع با تأکید بر این‌که آنچه برای ما مهم است رعایت خطوط قرمز نظام است، خاطرنشان کرد: در مذاکرات خطوط قرمز نظام مدنظر است و به دنبال تحقق اهدافمان هستیم.

 

دهقان با اشاره به این‌که امروز آخرین روز از مذاکرات است و تلاش دو طرف رسیدن به توافق است، افزود: تلاش دوطرف این است که فاصله موارد اختلافی را کم کنند و امیدواریم که نظام سلطه و کشورهای غربی از خوی استکبارگری و رفتار قلدرمآبانه فاصله بگیرند تا حصول توافق و رسیدن به راه‌حل جامعه ان شاءالله محقق شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.