مسعود حکم‌آبادی: هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، عصر امروز با برگزاری 5دیدار به طور همزمان در شهرهای مختلف کشور پیگیری می‌شود.

سیاه‌جامگان ابومسلم در گلستان!

بر این اساس «سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان» بایستی در خانه تیم نه‌چندان قدرتمند اتکا گلستان به میدان برود تا فاصله خود را نسبت به صدر جدول کم کرده یا با خوش‌بینی، جانشین مس سرچشمه در صدر جدول شود. شاگردان «محمدرضا مهاجری» این هفته سرخوش از پیروزی خانگی هفته گذشته خود در حالی راهی گرگان شده‌اند که همچنان هاشمی‌زاده را به علت مصدومیت در اختیار نخواهند داشت، اما از سوی مقابل اتکا گلستان هم که هفته گذشته یک تساوی ارزشمند خارج از خانه را مقابل تیم نه چندان قدرتمند شهرداری بندرعباس کسب کرده، به چیزی جز زمین‌گیر کردن مشهدی‌ها در زمین گل‌آلود خودش فکر نمی‌کند. اتکای قعرنشین اما در حالی با این تصور پا به میدان می‌گذارد که از 6بازی گذشته خود، امتیاز عجیب و غریب 2 را صید کرده و بایستی خیلی خوش‌شانس باشد تا حریف سوم‌نشین جدول رده‌بندی شود. نکته جالب جدول رده‌بندی اما این است که اتکا با اینکه در آخرین نقطه جدول قرار دارد، اما از نظر تعداد گل‌های زده با سیاه‌جامگان مشهدی برابری می‌کند و این یعنی ضعف مفرط مشهدی‌ها در خط حمله.

سرمربی گلستانی‌ها که گفته می‌شود آخرین اولتیماتوم را از کادر مدیریتی باشگاه دریافت کرده، برای امتیاز گرفتن از مشهدی‌ها دست به هر کاری خواهد زد و این مساله، کار را برای مهاجری و شاگردانش سخت‌تر خواهد کرد؛ مهاجری اما فاکتور آرامش را در اختیار دارد. آن طور که جدول رده‌بندی نشان می‌دهد پیروزی تیم مهاجری   اگر با شکست مس رفسنجان همراه باشد، می‌تواند صدرنشینی را به مشهدی‌ها هدیه کند. اتکا هم در بهترین حالت خواهد توانست یک یا دو پله خودش را از قعر جدول رده‌بندی 12تیمی بالا بکشد. گفتنی است؛ این مسابقه از ساعت 14امروز سه شنبه در ورزشگاه شهدای گرگان با سوت «محمدرضا فغانی» آغاز خواهد شد.

    مهاجری: از پیش برنده نیستیم

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: علی‌رغم جایگاهی که اتکا در جدول رده‌بندی دارد، ما از پیش برنده نیستیم. «محمدرضا مهاجری» گفت: جز برای کسب 3امتیاز به میدان نمی‌رویم، هرچند که معتقدم اگر بتوانیم تمام بازی‌های خارج از خانه با حداقل امتیاز برگردیم، همچنان مدعی صعود خواهیم بود. وی درباره شناختش نسبت به تیم گرگانی گفت: به هر حال الان که به هفته هفتم رسیده‌ایم شناخت تیم‌ها آسان‌تر شده، اما اصلا این نباید مد نظر ما باشد که اتکا با توجه به جایگاهش حریف آسانی برای ماست.

 

    سایر مسابقات

در دیگر مسابقات دسته اول، حساس‌ترین مسابقه در قائمشهر و بین تیم‌های نساجی مازندران و مس کرمان با هدایت اکبر میثاقیان برگزار می‌شود. گیتی‌پسند در اصفهان میزبان تربیت نوین یزد خواهد بود و فجر سپاسی از نفت و گاز گچساران و عباس چمنیان پذیرایی می‌کند. آلومینیوم در بندرعباس میزبان تیم تازه دسته اولی شده شهرداری اردبیل است و ایران جوان بوشهر در شهر خودش به مصاف فولاد اهواز می‌رود. استقلال اهواز نیز در خوزستان میزبان نیروی زمینی صدرنشین است. در گروه دوم مسابقات اما، روز یکشنبه گذشته صنعت نفت آبادان با یک گل از سد گل‌گهر سیرجان گذشته و همزمان با دیدار سیاه‌جامگان، دو مدعی اصلی این گروه یعنی مس رفسنجان و پاس همدان در خطه کرمان با یکدیگر مصاف خواهند داد. فولاد یزد میزبان داماش گیلان است. پارسه تهران از شهرداری بندرعباس پذیرایی می‌کند و راهیان کرمانشاه با نیم ساعت تاخیر نسبت به سایر مسابقات، میزبان شهرداری تبریز خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.