۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰
کد خبر: 248753

اعضای باندی که در نقش مأموران پلیس آگاهی اقدام به سرقت بار خودروها و گرفتن پول از رانندگان می‌کردند، دستگیر شدند.

تبهکاری پلیس قلابی با خودروی همسرش

 سرهنگ «عبدالرضا مظلومی» فرمانده پلیس اشتهارد افزود: در پی اعلام مرکز 110 مبنی بر یک باجگیری در نقش مأمور از سوی دو مرد ناشناس که سوار بر پرایدی در جاده اشتهارد بودند تیمی از پلیس وارد عمل شد. وی گفت: در جریان بررسی‌ها یکی از رانندگان به پلیس گفت وقتی با خودرویش که حاوی مقادیری لوازم خانگی بود در مسیر اشتهارد به سمت ماهدشت در حرکت بود دو ناشناس خودرویش را متوقف و با ارائه کارت شناسایی خود را به عنوان مأمور اداره کالای قاچاق و ارز پلیس آگاهی معرفی کرده‌اند.

مظلومی افزود: این دو مأمورنما با ادعای قاچاق بودن بار این خودرو، به دستان راننده دستبند زده و پس از به سرقت بردن چهار میلیون و 600 هزار ریال پول و لوازم داخل خودرو راننده را به حال خود رها کردند که وی تنها توانسته بود چند شماره از پلاک خودرو را به ذهنش بسپارد.

فرمانده پلیس اشتهارد گفت: با توجه به حساسیت موضوع و احتمال وقوع سرقت و اخاذی با همین شیوه از سوی دزدان، بلافاصله اکیپی از مأموران پلیس آگاهی اقدامات اولیه را انجام دادند و پس از استعلام از شماره پلاک موردنظر مشخص شد خودرو متعلق به زنی در فردیس است.

پس از شناسایی این خودرو مشخص شد که آن در اختیار همسرش است و وی سابقه کیفری اخاذی تحت عنوان مأمور نیز دارد. وی اظهارکرد: هماهنگی‌های لازم در این زمینه صورت گرفت و با تحت نظر قرار دادن مأمور قلابی مشخص شد وی قصد خروج از کشور را دارد و خیلی زود در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

مأمور قلابی در مواجهه با راننده جوان لب به اعتراف گشود و با معرفی همدست خود گفت: با پرایدی که متعلق به همسرم است و پوشیدن لباس مأمور پلیس و معرفی خود به عنوان مأمور اداره قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی جلوی خودروهای حمل بار را گرفته و اقدام به توقیف خودرو و سرقت بار آن می‌کردیم. همدست این تبهکار نیز در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد./ایران

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    0 0
    بگیرید دوباره آزاد کنید.