فرمانده انتظامي کهگيلويه و بويراحمد گفت: فردي که ميلياردها ريال به بانک هاي ياسوج بدهکار بود، پس از حدود 10 سال فرار توسط پليس امنيت عمومي کهگيلويه و بويراحمد در استان يزد دستگير شد.

به دام افتادن بدهکار میلیاردی بعد از 10 سال

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سردار غلامعباس غلامزاده افزود: به دنبال مراجعه مکرر تعدادي از شهروندان به پليس امنيت عمومي استان مبني بر اينکه حدود 10 سال گذشته فردي به نام "ع- م" با ترفندها و شگردهاي خاص خود ما را اغفال و ضمانت تسهيلات بانکي او را در پنج بانک از بانک هاي شهر ياسوج عهده دار شده ايم، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وي اظهارکرد: به گفته مراجعه کنندگان اين فرد که بدهکاري بانکي اش بيش از 5 ميليارد ريال بوده، پس از مدتي به دليل عدم پرداخت اقساط تسهيلات بانکي توسط مقام قضائي روانه زندان مرکزي ياسوج و پس از تحمل دو سال حبس با وثيقه آزاد شد.

فرمانده انتظامي کهگيلويه و بويراحمد خاطرنشان کرد: متهم پس از آزادي از زندان با هماهنگي فرزندش شبانه املاک خود را فروخته و متواري شد تا اينکه با شکايت ضامنين مأموران پليس امنيت عمومي کهگيلويه و بويراحمد ضمن هماهنگي با مقام قضائي، شناسايي و دستگيري او را در دستور کار قرار دادند.

سردار غلامزاده تصریح کرد: مأموران در تحقيقات خود، سرنخ هايي را از متهم مبني بر اينکه تصميم دارد پس از اقامت کوتاه مدت در تهران، به خارج از کشور متواري شود، به دست آوردند که غيرثابت بودن محل سکونت، دستگيري او را براي مأموران با مشکل روبه رو کرده بود.

وی ادامه داد: پس از عمليات ناموفق براي دستگيري متهم در تهران، بالاخره با شناسايي مخفيگاهش در استان يزد طي يک عمليات غافلگيرانه توسط مأموران پليس امنيت عمومي استان کهگيلويه و بويراحمد دستگير شد.

فرمانده انتظامي کهگيلويه و بويراحمد با اشاره به رضايت مندي ضامنين از اقدام پليس، اضافه کرد: متهم به دادگاه تحويل و با قرار مناسب راهي زندان شد.

 
 
 
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.