قدس آنلاین- تبریز: نايب رئيس دوم كميسيون فرهنگي مجلس با توجه به فعالیت ۱۸۲۲۵ شبکه ماهواره ای که چهارهزار شبکه آن در ایران قابل رویت است، گفت: امریکا به دنبال ناامیدی در عرصه جنگ سخت و نظامی، روش مقابله با کشورمان را تغییر داده و شیوه عملکرد امریکا در عرصه کنونی فقط فرهنگی است.

4 هزار شبکه ماهواره‌ای علیه ایران/  شیوه عملکرد امریکا فقط فرهنگی است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، بيژن نوباوه در همايش رسانه و بسيج آذربايجان شرقي، با اشاره به آغاز هفته بسيج، گفت: هفته بسيج زيباترين روزهاست چراكه به اصل و اساس نظام متصل و متكي است.

 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: بسیج یک سازمان درون کشوری نیست بلکه الگویی فرامنطقه ای است.

وی با نگاهی به دوران دفاع مقدس و نقش نیروهای مردمی و بسیج در این دوران، خاطرنشان کرد: اگر توپ و تانک مولفه قدرت بود، به طور حتم ما منهدم می شدیم و این تفکر و کار بسیجی بود که موجب شد در برابر صدام بایستیم و همین تفکر است که موجب پیروزی مردم لبنان و فلسطین در جنگ های ۳۳، ۲۲ و ۸ روزه شده است.

نوباوه با توجه به سنگ اندازی های استکبار جهانی به سرکردگی امریکا و با مطرح کردن این سوال که آیا برای امریکا مهم است ما موشک بالستیک داشته باشیم یا نه؟ پاسخ داد: در تعریف مولفه های قدرت، سلاح نظامی ابزاری برای ترساندن است و چیزی که برای امریکا مهم است، تاثیر بر اندیشه های مردم و ملت های جهان است تا امریکا را به عنوان قدرت برتر جهان قبول داشته باشند.

وی با اشاره به جایگاه علمی کشورمان در عرصه بین الملل(۲درصد) و مقایسه آن نسبت به سال های پیش از انقلاب(سه دهم درصد)، اظهار کرد: در ژاپن از یک دهم مقالات و در ایران از ۸۰۰ مقاله یک مجموعه تولیدی راه اندازی می شود که اگر علم تولیدی در ایران تبدیل به صنعت شود، با توجه به منابع زیاد نفت و گاز در کشور، ایران می تواند جلودار دنیا باشد که ترس امریکا نیز از همین مسئله است.

این فعال رسانه ای با توجه به فعالیت ۱۸۲۲۵ شبکه ماهواره ای که چهارهزار شبکه آن در ایران قابل رویت است، تصریح کرد: امریکا به دنبال ناامیدی در عرصه جنگ سخت و نظامی، روش مقابله با کشورمان را تغییر داده و شیوه عملکرد امریکا در عرصه کنونی فقط فرهنگی است.

بیژن نوباوه در بخش دیگری از سخنان خود و در جمع اصحاب رسانه آذربایجان شرقی، با توجه به آیه «ن و القلم»، همه چیز را از دانستن دانست و افزود: افتخار می کنم همچون شما خبرنگار و در کار رسانه هستم چراکه زیباترین و زنده ترین کاری که تا ابد با مردم می تواند ارتباط داشته باشد، کار رسانه است.

وی با توجه به فعالیت ۱۷۰ رسانه در این استان، این فعالیت رسانه ای را خیلی خوب ارزیابی و آن را در پیشبرد اهداف فرهنگی و اقتصادی کشور مهم عنوان کرد.

همایش رسانه و بسیج آذربایجان شرقی با حضور بیش از ۲۵۰ فعال رسانه ای این استان و جمعی از مسئولان کشوری و استانی و با مشارکت منطقه تجاری صنعتی ارس در سالن دانشگاه پیام نور جلفا برگزار و در پایان این همایش، از فعالان رسانه ایی استان در پوشش اخبار سپاه و بسیج تجلیل شد

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.