نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: من در جریان تشکیل حزب توسط فراکسیون رهروان نیستم اما همین امروز این مساله را از علی لاریجانی پرسیدم و ریس مجلس تکذیب کرد که در این حزب حضور دارد.

باهنر: لاریجانی حضور در حزب رهروان ولایت را تکذیب کرد
به گزارش (ایسنا)، محمدرضا باهنر صبح امروز در نشست خبری خود درباره ایجاد حزب توسط علی لاریجانی اظهار کرد: لاریجانی معتقد است کشور به چند حزب فراگیر نیاز دارد، اما تشکیل حزب را نیز تکذیب کرد.

وی در ادامه افزود: به نظر من از طرف رسانه‌ها و برخی محافل حدس زده شده که رییس مجلس در راس حزبی است که فراکسیون رهروان در مجلس شورای اسلامی در صدد ایجاد آن است. به نظر من باید مقدمات شکل‌گیری حزب فراگیر اصولگرایی فراهم شود.

به گزارش ایسنا، پیش از این بهروز نعمتی، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از تشکیل حزبی به ریاست علی لاریجانی در آینده‌ای نزدیک خبر داده بود.

نعمتی با بیان اینکه رییس مجلس شورای اسلامی با پشتوانه مردمی این حزب را تشکیل خواهد داد خاطرنشان کرد: حزب آقای لاریجانی برای حضور در عرصه سیاسی تشکیل می‌شود. مقدمات تشکیل این حزب در حال آماده شدن است و فکر می‌کنم اگر مشکلی پیش نیاید با اسم رهروان ولایت اعلام موجودیت خواهد کرد.

 

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.