در اولین دیدار معاون سیما با مدیران شبکه یک، پورمحمدی اعلام کرد سیاست ریاست جدید سازمان این است که پخش برنامه‌های مشارکتی و آگهی بازرگانی کاهش پیدا کند.

سیاست جدید رسانه ملی کاهش آگهی بازرگانی است/ توقف ساخت برنامه‌های کم‌محتوا

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر پورمحمدی معاون سیما در دیدار با مدیران شبکه یک بر لزوم تحول و پویایی برنامه‌های سیما تاکید کرد.

وی در  نشستی که صبح امروز سه‌شنبه چهارم آذر با مهدی فرجی مدیر شبکه یک و مدیران گروه‌های این شبکه برگزار شد، از زحمات مدیر شبکه یک و مدیران برنامه ساز برای تولید برنامه‌های پرمحتوا قدردانی و بر ادامه تولید برنامه‌های جذاب و مورد نیاز مخاطبان تاکید کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه سیاست دکتر سرافراز ریاست محترم سازمان کاهش پخش برنامه‌های مشارکتی و آگهی‌های بازرگانی است، بر اجرای این سیاست در شبکه های سیما تاکید کرد.

پور محمدی در ادامه پخش برنامه‌های تکراری اما جذاب را مهم‌تر از ساخت برنامه‌های خنثی دانست و گفت: باید ساخت سریال، تله‌فیلم و برنامه‌های کم محتوا و کم مخاطب متوقف و در صورت نیاز، برنامه‌های پرمخاطب و جذاب تکرار شود.

فرجی مدیر شبکه یک نیز در ابتدای این دیدار با ابراز خرسندی از انتصاب پورمحمدی به معاونت سیما گزارشی از عملکرد مدیران گروه‌های شبکه یک به وی ارایه کرد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.