دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند حمایت جمهوری اسلامی ایران از فلسطین ادامه خواهد یافت.

کمک ایران به فلسطین ادامه خواهد داشت/توطئه صهیونیست ها تخریب اماکن مقدس در کشورهای اسلامی است
 

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، علی اکبر ولایتی عصر سه شنبه پس از نشست اجلاس شورای مجمع جهانی بیداری اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این اجلاس تمامی علما و شخصیت های برجسته جهان اسلام بر این نکته تاکید کردند که کسانی که در گروه هایی مثل داعش و گروه های مشابه که گروه های تکفیری نامیده می شوند فعالیت دارند از نظر علمای اسلامی محکوم و منحرف هستند.

وی ادامه داد: به اعتقاد بسیاری از علمای جهان اسلام این افراد دست ساخته بیگانگان به خصوص آمریکا و عامل آنان در منطقه یعنی صهیونیست ها هستند و همه امت اسلام مصمم هستند که با این جریان مقابله کنند.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: همچنین در این نشست این نکته مطرح شده که در سایه درگیری های داخلی که تکفیریون و منحرفین بین امت اسلامی ایجاد کرده اند نباید مساله اصلی جهان اسلام که فلسطین است فراموش شود.

ولایتی اظهار داشت: لذا امروز نیز رهبر معظم انقلاب یک بار دیگر با قاطعیت عزم جمهوری اسلامی ایران را برای استمرار کمک به فلسطینی ها کمک کردند و فرمودند که ساحل غربی باید مسلح شود.

وی ادامه داد: همچنین امروز شاهد بودیم که یکی از مبارزین بسیار ارزشمند فلسطینی که فرد جوانی نیز بود در دیدار رهبر معظم انقلاب طوری سخن گفت که اشک بر چشمان حاضرین جاری شد و اعلام کرد ما ایستاده ایم که مسجد الاقصی بماند و فلسطین آزاد شود و جان خود را در این راه فدا می کنیم.

وی اضافه کرد: این جوان فلسطینی همچنین از جمهوری اسلامی ایران به عنوان مهمترین کشوری که کمک های خود را به فلسطینی ها ادامه می دهد تقدیر کرد.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: باید تخریب اماکن مقدس، حسینیه ها و مساجد در کشورهای اسلامی را یک توطئه بدانیم که این توطئه می خواهد توسط صهیونیست ها اجرا شود و آنان به دنبال تخریب مسجد الاقصی هستند که موفق نخواهند شد و فلسطینی ها مقابل آنان خواهند ایستاد.

ولایتی تاکید کرد: همه جهان اسلام از جمله جمهوری اسلامی ایران از فلسطینی ها برای دستیابی به اهداف مقدسشان حمایت خواهند کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.