۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۱
کد خبر: 248977
اخبار ويژه

بسیجیان وارد شبکه‌های اجتماعی شوند

ایرنا: محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: تفکر بسیجی که برگرفته از تفکر عاشورایی است، هر کجا حضور یافته، تأثیرگذار بوده، بنابراین باید بسیجیان در شبکه‌های اجتماعی حضور داشته باشند.

 

منابع آب تهران تغییر نکرد

ایسنا: علیرضا نوذری قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به اینکه بارشها موجب افزایش منابع آب تهران نشده‌اند، گفت: در حال حاضر ذخایر مخازن سدهای تهران با اول آذر ماه یکسان است.

 

میزان جریمه استادان متخلف

باشگاه خبرنگاران: وحید احمدی معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم گفت: با توجه به مشاهده برخی تخلفات از سوی استادان دانشگاهی مبنی بر تقلبهای علمی، میزان جریمه استادان متخلف مشخص شد. وی گفت: اگر استادی بدون هماهنگی مقاله یک دانشجو را منتشر کند، تخلف است، یعنی در واقع آن دانشجو می‌تواند از استاد خود شکایت کند، چنانچه چنین مواردی را تاکنون داشته‌ایم.

 

احتمال حضور روحانی در یک مراسم

تسنیم: سیدضیاء هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از احتمال حضور رئیس‌جمهور در مراسم روز ۱۶ آذر در یکی از دانشگاه‌های تهران خبر داد.

 

سختگیری جدید ترکیه

جهان: خبرها حاکی است که مسافران ایرانی برای حضور در ترکیه باید بیش از گذشته مراقب باشند، زیرا از اول ژانویه سال ۲۰۱۵ یعنی حدود یک ماه آینده، مسافرانی که قصد سفر به ترکیه را دارند، باید مراقب باشند اعتبار پاسپورت آنها بیش از پنج ماه باشد.

 

دریاچه ای رو به احتضار

فرارو: خبرها حاکی است که دریاچه بزنگان سرخس، تنها دریاچه طبیعی شمال شرق کشور این روزها با مرگ دست و پنجه نرم می کند و در حال احتضار است.

 

جذب ۳ هزار دانشجوی غیر ایرانی

باشگاه خبرنگاران: محمد حاج جباری مدیر کل دانشجویان غیر ایرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بر اساس برنامه پنجم توسعه، سالانه سه هزار دانشجوی غیر ایرانی به صورت غیر بورس (هزینه شخصی) در دانشگاه‌های داخل جذب می‌شوند.

 

عده ای آمدند شلوغ کاری کنند

فرهنگ نیوز: سعید حدادیان،  مداح اهل بیت (ع)،  در جلسه هفتگی هیأت رزمندگان غرب تهران، درباره مرتضی پاشایی، گفت: این بنده خدا (پاشایی)، پسر بدی نبود. همین جلسه ما هم می‌آمد. اهل روضه بود، اهل مذهب بود. اتفاقاً چیزی هم که برای برنامه ماه عسل خوانده است، یک چیز مذهبی خوانده که مردم آمدند. وی با اشاره به مراسم تشییع مرتضی پاشایی گفت: حالا یک عده هم دنبال این بودند که یک شلوغی‌هایی بکنند. آنها هم آمدند باخت خودشان را نشان دادند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.