قدس آنلاین-شهرکرد:آماده باش کلیه راهدارن استان چهار محال و بختیاری با بارش برف سنگین.

210 دستگاه ماشین آلات کار برف روبی زمستانی  در استان چهار محال و بختیاری را انجام می دهند

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری در بازدید بامداد امروز از عملیات برف روبی راهداران در شهرستان کوهرنگ در گفتگوی اختصاصی با خبر نگار ما گفت : 210 دستگاه ماشین آلات سبک ، نیمه سنگین و سنگین در سطح استان مشغول انجام وظیفه و خدمات رسانی به مردم هستند.

قاسم قاسمی ده چشمه، با اشاره به این‌که 300 راهدار به همراه 210 دستگاه ماشین آلات سبک ، نیمه سنگین و سنگین در 37 راهدارخانه ثابت و  سیار در سطح استان مستقر هستند، اعلام کرد: گروه‌های راهداری تا پانزدهم فروردین ماه سال آینده به شکل شبانه روزی در محورهای ارتباطی و جاده‌های مواصلاتی خدمت رسانی می‌کنند.

قاسمی ده چشمه تاكيد كرد : با توجه به قرارگيري نقاط سردسير و بويژه گردنه هاي برف گير استان عمليات راهداري زمستاني وبازگشايي محورها در زمان بارندگي از اهميت بالايي برخوردارميباشد .

وی در خاتمه با اعلام این‌که جاده‌های اصلی استان به صورت مرتب برفروبی شده، خطاب به رانندگانی که قصد عبور از محورها و گردنه‌های برفگیر را دارند، متذکر شد: رعایت سرعت مطمئنه و استفاده از زنجیر چرخ در هنگام رانندگی  الزامی است.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.