مرد جوان وقتی شنید همسرش جنین 7 ماهه‌شان را سقط کرده است در دادسرای جنایی تهران به طرح شکایت پرداخت.

پزشک کهنسالی که در زیرزمین خانه اش سقط جنین می کرد بازداشت شد

به نوشته روزنامه ایران ،این مرد وقتی در برابر بازپرس عموزاد از شعبه چهارم دادسرا قرار گرفت، گفت: چند سال پیش با دختر مورد علاقه‌ام ازدواج کردم اما پس از گذشت دو سال بین ما اختلاف خانوادگی به‌وجود آمد اما صبر کردم چرا که همسرم باردار بود و احتمال دادم با دنیا آمدن بچه‌مان اخلاق و رفتار سمیه تغییر
کند.
سرانجام 27 شهریورماه گذشته درد زایمان سمیه را گرفت و من او را برای زایمان به بیمارستان کسری بردم. در آنجا از پزشک معالج شنیدم دو روز است جنینی در شکمش مرده است.
آنجا بود که جا خوردم و پس از کورتاژ به اتفاق وی به خانه برگشتیم اما امسال خیلی اتفاقی از طریق بستگان متوجه شدم سمیه خودش قاتل بچه‌ام بوده و پیش از اینکه بچه به دنیا بیاید وی نزد یک پزشک سالخورده که در خانه‌اش سقط‌جنین انجام می‌دهد، مراجعه کرده و جنین را کشته است. حالا از این پزشک و همسرم شکایت دارم.
با ادعاهای تکان‌دهنده این مرد، تیمی از مأموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند.
کارآگاهان در نخستین گام پزشک سالخورده به نام علیرضا 85 ساله را که در حوالی میدان فردوسی زندگی می‌کند تحت نظر قرار دادند و دیدند زنان باردار به آنجا رفت و آمد دارند.
بنابراین کارآگاهان برای اینکه اطمینان پیدا کنند این پزشک به صورت غیرقانونی دست به سقط جنین می‌زند با وی قرار صوری گذاشتند و این پزشک بازنشسته را دستگیر کردند.
صبح روز گذشته این پزشک سالخورده در برابر بازپرس عموزاد قرار گرفت و گفت: اگر نوزادی در شکم مادرش می‌مرد من آن را کورتاژ می‌کردم.
وی درخصوص آمپولی که باعث مرگ جنین در شکم مادران می‌شود و از آنان پول میلیونی می‌گیرد، گفت: اگر آمپول تزریق می‌کردم به خاطر این بود که  مادر درد نکشد.
سمیه نیز که نزد این پزشک کورتاژ کرده بود در بازجویی‌ها خود را بی‌گناه دانست و گفت: جنین من مرده بود و همسرم به من تهمت می‌زد و من این پزشک را نمی‌شناسم.
بنابراین گزارش، بازپرس عموزاد، پزشک را همراه پرونده‌اش جهت انجام تحقیقات بیشتر به دادسرای جرایم پزشکی فرستاد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.