پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین : سرپرست مدیرت بحران استانداری خراسان شمالی گفت:طرح پیش نویس مواجه با زلزله با توجه به شرایط محلی و بومی برای نخستین بار توسط خراسان شمالی در کشور ارایه شد.

ارایه طرح پیش نویس مواجه با زلزله برای نخستین بار در خراسان شمالی

به گزارش  خبر نگار قدس آنلاین از بجنورد،محسن لعل قادری در جلسه کارشناسی مدیرت بحران استان اظهار داشت:مقدمه ارایه این طرح به برگزاری مانور زلزله در هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی امسال بر میگردد که ضمن آسیب شناسی، بانک اطلاعاتی شهرستان و استان در خصوص چگونگی اعلام خبر حادثه، شناسایی خلع های قانونی و پوشش نقاط ضعف با هماهنگی دستگاه های اجرایی مرتبط با مدیریت بحران تشکیل شد.
 

وی با بیان اینکه 23 دستگاه اجرایی در امر مدیریت بحران استان دخیل هستند، تصریح کرد:خراسان شمالی جزو ده استان پرحادثه کشور است که 20 نوع از حوادث 31گانه در این استان رخ می دهد که مهم ترین آن زلزله است.
 

قادری با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ استانی طرح پیش نویس زلزله را جمع بندی نکرده و این کار توسط این استان انجام شده، خاطرنشان کرد:این طرح در جهت تکمیل و تقویت  تصمیمات مدیران بحران دستگاه های اجرایی به تمامی این دستگا ها ابلاغ شده و در ضمن آموزش مردمی با عنوان فرهنگ سازی در دستور کار مدیریت بحران قرار دارد.

انتهای خبر

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.