قدس آنلاین : مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی گفت:دلیل عدم حضور اسفندیار کاظمی را در مسابقات بین المللی آلیش، از فدراسیون انجمن های ورزشی پیگیری می کنیم

واکنش مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی به عدم حضور مربی آلیش  در تیم ملی

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین از بجنورد، امین رشید لمیرکه در بدو ورود ورزشکاران به استان متوجه عدم حضور مربی خراسان شمالی در این رقابتها شد با واکنش به این اقدام گفت: چطور می شود مربی این استان در تمرینات تیم ملی در اردوی حضور دارد اما نمی تواند در مسابقات شرکت کند.

وی  اظهار داشت : دلیل عدم حضور این مربی را از فدراسیون انجمن های ورزشی پیگیری خواهیم کرد.

وی گفت : این استان به دلیل شرایط نزدیک آب و هوایی و هم مرزی با کشور ترکمنستان میزبان تیم ملی آلیش بوده اما متاسفانه از سهمیه مناسبی در تیم ملی برخوردار نبوده است.

وی تسریع کرد : در هرصورت کسب یکی از چهار نشان برنز کسب شده اعضای تیم ملی توسط نماینده این استان قابل تقدیر و نشان دهنده پشتکار ورزشکاران و مربیان و همچنین برنامه ریزی مناسب هیات استان است.

رشید لمیر گفت: در مراسم تجلیل از قهرمانان که در بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد از این قهرمانان تقدیر خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی همچنین با انتقاد از استفاده از بعضی عناوین عجیب از جمله فدراسیون بین المللی کشتی باچوخه بیان داشت: چطور می شود که رشته ای که در یک هیات و یا فدراسیون با عنوان انجمن در کشور اداره می شود فدراسیون جهانی و یا بین المللی داشته باشد.

وی تاکید کرد: ورزش این استان باید به جایگاهی برسد که شاهد اینگونه اتفاقات در آن نباشیم و همه ما موظف هستیم در این راه تلاش خود را انجام دهیم.

انتهای خبر

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.