قدس آنلاین يزد ـ فرمانده سپاه الغدير استان يزد گفت: بسيج در همه عرصه ها حضور دارد به ويژه اگر حساس كند ارزشها در برابر هجمه ها قرار گرفته و در حال كمرنگ شدن هستند،‌ به طور قطع ساكت نمی‌نشيند.

بسيج در همه عرصه ها حضور دارد

به گزارش قدس آنلاین ازيزد ، سردار اكبر فتوحی اظهار داشت: بسیج زمانی در عرصه دفاع در برابر جنگ نظامی و امروز در برابر جنگ نرم و شبیه خون فرهنگی موظف به دفاع بوده و هست و دشمنان ما گمان نكنند كه بسیج در برابر هجمه های آنها ساكت نشسته است.

 

وی افزود : دشمن بخش قابل توجهی از سرمایه و برنامه خود را بر روی شبكه های مجازی و به اصطلاح اجتماعی متمركز كرده كه امیدواریم رسانه های مجازی داخلی، خط خود را از این شبكه های اجتماعی بی هویت جدا كنند.

 

سردار فتوحی خاطرنشان ساخت : شبكه های اجتماعی بدانند اگر می خواهند در یزد كاری انجام دهند، كارشان باید در راستای فطرت و دین مردم باشد در غیر این صورت بساط شان برچیده خواهد شد.

 

وی با تاكید بر اینكه فضای مجازی نباید عرصه جولان دشمنان برای توهین به ارزشهای دینی و اجتماعی ما باشد، تصریح كرد: رسانه های مجازی داخلی راه خود را از این شبكه های بی هویت جدا كنند و مسیری كه آنها طی می كنند، ادامه ندهند.

 

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینكه كارهای فرهنگی بسیاری توسط بسیج اقشار مختلف در استان یزد در حال انجام است، ‌ افزود: در یكی از طرح هایی كه بسیج رسانه استان یزد به مرحله اجرا درآورد، خانواده های بسیاری به طور داوطلبانه و با بینش و بصیرت نسبت به آسیب های ماهواره، دستگاه های خود را تحویل داده و در ازای آن گیرنده های دیجیتال هدیه گرفتند.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.