قدس آنلاین- بناب: فرمانده نیروی انتظامی بناب گفت: با تلاش ماموران فرمانده انتظامي بناب بيش از 40 هزار قرص ترامادول خارجي قاچاق در بازرسي از يك دستگاه خودرو كشف شد.

جاسازی 40هزار قرص ترامادول خارجي در يک پژو

به گزارش قدس آنلاین از بناب، علي سلطاني‌وش اظهار کرد: طرح ويژه كنترل خودروهاي عبوري در محور ورودي شهرستان توسط ماموران پليس يگان امداد شهرستان با همكاري اكيپ اعزامي از پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان انجام شد و در اين عمليات ماموران حين كنترل خودروهاي عبوري به يک خودروي پژو مشكوك شده و آن را متوقف كردند.

وي افزود: پس از توقف خودروي فوق، ماموران از آن بازرسي به عمل آوردند كه در بررسي‌هاي صورت گرفته 40 هزار عدد قرص ترامادول خارجي قاچاق كه به طرز ماهرانه‌اي در خودرو جاسازي شده بود را كشف كردند.

اين مقام انتظامي اضافه کرد: در اين رابطه خودرو توقيف و راننده آن نيز به جرم حمل داروهاي خارجي قاچاق دستگير و جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

سلطاني‌وش به ضررهاي اين قرص اشاره کرد و گفت: تعدادي از افراد فكر مي‌كنند ترامادول اعتيادآور نيست و فقط مي‌خواهند خوش باشند و چون به شكل قرص هم هست كسي به آنها مشكوك نمي‌شود و عده‌اي به علت نداشتن پول جهت تهيه مواد مخدر به عنوان جايگزين موقت مواد مخدر استفاده مي‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.