قدس آنلاین- تبریز: فرمانده سپاه عاشورا گفت: امام خمینی(ره) پس از پیروزی انقلاب با دوراندیشی خود فرمان شکل گیری بسیج را صادر کرد تشکلی که امروز به برکت آن جایگاه ایران در دنیا اثبات شده است

جایگاه ایران به برکت تفکر بسیجی در دنیا اثبات شده است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سردار غلام عسکر کریمیان در همایش شکوه مقاومت به مناسبت روز بسیج با بیان اینکه بسیج به عنوان مدل در دنیا مطرح است، افزود: نمونه عینی بسیج را امروز در لبنان و دیگر ملت های دنیا شاهد هستیم.

وی با تاکید به اینکه بسیج و تفکر بسیجی در جهت تقویت دولت گام برمی دارد، اظهار کرد: یکی از وظایف خطیر بسیج حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.

کریمیان با اشاره به اینکه امام راحل با پیروزی انقلاب اسلام ناب محمدی(ص) را در برابر اسلام امریکائی مطرح کرد، ادامه داد: امریکا با ترس از این اسلام ترفندهای مختلفی را علیه ایران به کار بست که جنگ تحمیلی نیز از آن جمله بود که ناکام ماند.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: با ناکامی استکبار در دوران دفاع مقدس و شکست در تهاجم فرهنگی امروز به جنگ نرم روی آورده تا بتواند با فرهنگ و ارزش های ما که برگرفته از فرهنگ عاشورایی است مقابله کند.

کریمیان با تاکید به بصیرت و هوشیاری بسیجیان در برهه کنونی خاطر نشان کرد: ایستادگی در برابر جنگ نرم سخت تر از جنگ سخت است اما به یقین با تفکر بسیجی در این میدان هم پیروز خواهیم شد.

در پایان این تجمع از خانواده شهدا تجلیل و پدر یکی از شهدا پرچم ایران را به یکی از فرماندهان بسیجی اهدا کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.