آیت‌الله هاشمی رفسنجانی صبح امروز در دیدار خانواده، بستگان و دوستان مرحوم آیت‌الله نصیری، از علمای استان سمنان، با یادآوری خاطراتی از ایشان در سال‌های قبل و بعد از پیروزی انقلاب، گفت: مرحوم آیت‌الله نصیری نمونه کم نظیری از علمای عارف و روشنفکر تاریخ انقلاب بود که خلوص، یکرنگی و صداقت ایشان باعث افزایش اعتبار روحانیت بین مردم شد.

مرحوم آیت‌الله نصیری نمونه کم نظیری از علمای عارف و روشنفکر تاریخ انقلاب بود
به گزارش (ایسنا)، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نقش آیت‌الله نصیری در استان سمنان، گفت: از خطه سمنان که مردمی نجیب، مؤمن و قانع و شخصیت‌های بزرگواری چون آیت‌الله نصیری دارد، انتظار می‌رود که همچنان، انسان‌های شایسته‌ای را به تاریخ ایران معرفی نماید.
هاشمی رفسنجانی در بخش بعدی سخنان خویش با یادآوری هفته بسیج، هوشیاری امام راحل برای تأسیس بسیج در اوایل انقلاب و قبل از آغاز جنگ را تحسین کرد و گفت: بسیج لشکر مخلص خدا بود که در دفاع مقدس با فداکاری‌ها و جان‌نثاری‌هایش، صداقت را در فرهنگ ایرانیان نهادینه کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی، گفت: مردان بی‌ادعایی که از میدان جنگ و بر بال فرشتگان به بزم انبیا و اولیا رفتند و حق این خیل عظیم انسان‌های ایثارگر این است که همیشه در خدمت به انقلاب و جامعه شهیدپرور ایران اسلامی باشند و جریان‌های سیاسی کشور باید توجه داشته باشند که هزینه کردن اعتبار چنین انسان‌هایی که سرمایه‌ ملی هستند، در خدمت اهداف باندی، گناهی غیر قابل عفو است.

در آغاز این دیدار محمدرضا نصیری و حجت‌الاسلام حاج مرتضی مداح، پسر ارشد و خواهرزاده آیت‌الله نصیری، با تشکر از پیام تسلی‌بخش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، از سجایای اخلاقی، دینی و پایبندی‌ وی به انقلاب اسلامی و علاقه و ارادت به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفتند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.