قدس آنلاین - صابر افشارزاده : رئیس انجمن نمایش استان علی روحی در گفتگویی تلفنی به چند مورد از ابهامات موجود پاسخ داد و البته بخشی را نیز بی پاسخ گذاشته و یا به زمان دیگری موکول کرد .

پاسخ رئیس انجمن نمایش استان خرسان رضوی به برخی ابهامات

به گزارش قدس آنلاین مدیر انجمن نمایش استان در خصوص شایعات ایجاد شده پیرامون عدم پرداخت سهم بلیط فروشی یک نمایش پرفروش در مشهد اظهار کرد : « تمام هزینه ها و مطالبات این گروه آماده پرداخت می باشد و اساسا ً پس از اجرای آن انجمن نمایش آماده پرداخت بود اما مسئول این گروه نمایشی برای وصول مطالبات خود مراجعه نکردند .

وی افزود : کارگردان این اثر بخاطر پاره ای از مشکلات مدتی مراجعه نکردند . سپس به انجمن نمایش آمدند و بخشی از کارهای اداری را انجام دادند و دوباره درگیر مسائل شخصی شدند .

 روحی گفت : در هر زمانی که مسئول گروه نمایشی یا کارگردان به انجمن مراجعه کنند ما آماده پرداخت هستیم . روال این است که هر کدام از گروه ها پس از اجرا باید پیگیر مطالبات خود باشند و برای دیگران همین بوده است . در این عدم پرداخت کوتاهی از سوی انجمن صورت نگرفته و دلایلی مبنی بر نبود بودجه و مسائل دیگر از نظر ما قابل تأیید نیست . در انبوه اجراهای عمومی تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده و این تأخیر هیچ ارتباطی به مجموعه ندارد . »

رئیس انجمن نمایش استان در مورد شایعات بوجود آمده پیرامون ایجاد برخی تغییرات در حوزه ی مدیریت انجمن نمایش مشهد ترجیح داد صحبتی نکند و آن را به زمان دیگری موکول کرد .

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.