به گزارش گروه خواندنی های قدس آنلاین، آژانس تبلیغاتی Medina/Turgul DDB به منظور نشان دادن عدم استفاده پیتزا دومینو از خمیرهای از پیش آماده شده، پوسترهای خوردنی در آشپزخانه این رستوران تهیه و نمایش داد.
آيبارس گورلو و كورتسبه تورگول، مدیران خلاقیت و هنری این کمپین تبلیغاتی، در تولید این پوستر از لایه نازک خمیر، قارچ های کوچک، برش های دقیق و ظریف پنیر و فلفل استفاده کردند تا متنی زیبا و جذاب روی پوستر نوشته شود.
آنها از روش طراحی پوسترهای پیشین این رستوران برای خلق اثری تازه و بدیع که تازگی و خوشمزگی پیتزا را نشان می دهد استفاده کردند.
نظر شما