۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۰
کد خبر: 249183
اخبار ويژه

توصیه رهبرانقلاب به وزیر بهداشت

تسنیم: سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت با اشاره به جدیدترین توصیه رهبر معظم انقلاب درباره حوزه سلامت، گفت: آخرین جمله ایشان این بود که سرکشی‌هایی که به استانها، شهرستانها و مناطق محروم می‌کنید، کار خیلی خوبی است و ادامه یابد.

 

نحوه تعقیب متهمان درخارج کشور

ایسنا: سردار مسعود رضوانی فر رئیس اینترپل ناجا درباره نحوه پیگیری متهمان در خارج از کشور‌گفت: هر فردی را که مقام قضایی به ما اعلام کند، به سازمان اینترپل اعلام کرده و وی را تحت تعقیب قرار می‌دهیم.

 

تجمع مسکن مهری‌ها مقابل مجلس

قدس آنلاین: جمعی از متقاضیان مسکن مهر در اعتراض به افزایش قیمت مسکن مهر فاز 11 پردیس، روز گذشته مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

 

عزاداری عجیب در تهران

فرارو: بتازگی در يكي از محافل مذهبي تهران، تعداد معدودي از عزاداران با سبك جديدي به سينه‌زني پرداخته‌اند كه نه تنها هيچ شباهتي به سينه‌زني ندارد، بلكه نوعي حرکت موزون محسوب مي‌شود! خبرها حاکی است که فيلم اين محفل عجیب به شبكه‌هاي مجازي راه يافته است.

 

حقوق ماهیانه دهقان فداکار؟

ایسنا: ریزعلی خواجوی یا همان دهقان فداکار گفت: خدا به من 43 نوه و 32 نتیجه داده که هرکدام اگر ماهی یک بار هم به منزلم بیایند، مسلماً حقوق 600 هزار تومانی راه آهن حتی پاسخگوی میوه و چای آنها هم نمی‌شود.

 

نمایندگانی که نیامدند!

جهان: خبرها حاکی است که قرار بود دربرنامه تلویزیونی متن و حاشیه، مسؤولان وزارت خارجه و وزارت صنعت توضیحات لازم را در خصوص چرایی ارایه مجوز فعالیت شرکت مالبرو در کشور بیان کنند، اما هر کدام به دلایلی حاضر به گفت‌وگو نشدند.

 

باید پاسخگو باشند

فارس: علیرضا کتیرایی مربی سابق تیم ملی کاراته گفت: اگر فدراسیون کمیته انضباطی دارد، پس باید دوستان در مورد پناهندگی سلیمی در آلمان پاسخگو باشند.

 

سردار سلیمانی در خط مقدم آزادی قدس

قدس آنلاین: سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه ملت ایران با آمریکا و صهیونیست سازش نخواهد کرد، گفت: تفاوت حاج قاسم سلیمانی با دیگر سرداران این است که وی امروز در میدان جهاد برای آزادی قدس و فلسطین، در خط مقدم قرار دارد.

 

بررسی اظهارات مطهری

مهر: حسین طلا نماینده مردم تهران در مجلس در انتقاد به اظهارات مطهری گفت: نمایندگان در حال بررسی متن اصلی اظهارات مطهری در مشهد هستند تا در خصوص وی تصمیم گیری کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.