قدس آنلاین–ایلام: همزمان با هفته بسیج و با کمک خیرین منزل رزمنده شجاع دره شهری افتتاح و این یادگار دوران دفاع مقدس صاحب خانه شد.

 خانه دار شدن رزمنده شجاع دره شهری

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، پس از انتشار گزارش های مختلف از وضعیت رزمنده شجاع دره شهری در سایت های خبری استان و اخبار صدا و سیمای ایلام  طی دو ماه گذشته، افراد و دستگاههای بسیاری برای کمک به این رزمنده پیشقدم شدند که در این میان نقش بسیج سازندگی  سپاه ناحیه دره شهر از همه پررنگ تر بود.

در حال حاضر بعد از گذشت دوماه از این موضوع و پیگیری های بسیج سازندگی سپاه ناحیه دره شهر کار ساخت و تکمیل منزل این رزمنده به پایان رسید و همزمان با هفته بسیج افتتاح شد.

 واکنشها به گزارش رزمنده شجاع دره شهری فرصتی بود برای لمس نگاه ویژه برخی مسئولان به مشکلات جامعه ایثارگران کشور که هنوز هم این مردان بی ادعا مورد احترام و توجه ویژه هستند و هر گاه مشکلی آنها را بیازارد بسیاری هستند که برای رفع مشکلات پیشقدم می شوند.

گفتنی است رزمنده شجاع دره شهری «محسن زینی وند» در دوران دفاع مقدس، هنگامی که یکی از همرزمانش در حال اسارت توسط دشمن بعثی بوده تنها با استفاده از یک دستگاه خودروی جیب به سمت تانک های دشمن و نیروهای پیاده آنان رفته و همرزمش را که در محاصره کامل بوده از اسارت نجات می دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.