قدس آنلاین- تبریز: معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: آذربایجان‌شرقی به عنوان 10 پایلوت استعدادیابی در کشور معرفی شد و شناسایی ورزشکاران مستعد در رده های سنی 9 تا 12 از سوی ستاد شناسایی و حمایت خواهند شد.

آذربایجان‌شرقی به عنوان 10 پایلوت استعدادیابی در کشور معرفی شد

اکبر فرج الهی  در نشست ستاد اجرای سند راهبردی طرح استعدادیابی ورزشی در آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: به عنوان استانهای پیشرو در اجرای سند راهبردی طرح استعدادیابی ورزشی در کشور فعالیت می کنیم و در گام نخست اجرای طرح استعدادیابی جلسات هماهنگی بین کارشناسان برگزار شد تا بخشنامه ارسالی وزارات ورزش و جوانان مورد بررسی قرار گرفته و اولویت بندی رشته های ورزشی انجام شد.

وی افزود: در سلسله نشست های این گروه ، کارشناسان مشخص و جلسات با هیئت های ورزشی اولویت دار برای معرفی مربیان استعدادیابی برگزار شده و این مربیان مقرر شده اند در رقابتهای درون مدرسه ای سازمان آموزش و پرورش استان حضور یابند.

فرج الهی در خصوص رشته های ورزشی اولویت دار گفت : رشته های شنا ، دوومیدانی ، کشتی ، ژیمناستیک ، تکواندو ، دوچرخه سواری ، والیبال ، تیراندازی با کمان و قایقرانی در اولویت این طرح هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : مرکز پایگاه قهرمانی و پایلوت سنجش قابلیت های آمادگی جسمانی در تبریز برا اجرای این طرح توسعه یافته و به دستگاههای جدید مجهز شده است که این مرکز در کشور دارای سابقه درخشان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.