قدس آنلاین یزد- معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر یزد گفت: در سالجاری 25 کاروان سلامت به مناطق محروم روستایی و شهری استان با هدف ارائه خدمات بهداشتی ، پزشکی و معیشتی اعزام شدند.

25کاروان سلامت به مناطق محروم یزد اعزام شدند

 به گزارش قدس آنلاین از یزد ، جلال بحرینی با بیان این خبر اظهار داشت : کاروان سلامت یکی از طرح های مهم در راستای اهداف بشر دوستانه در دستور کار این جمعیت قرار دارد.

 

وی افزود: بهره گیری از خدمات و مشارکت مالی داوطلبان و خیرین برای حفظ سلامتی و درمان رایگان بیماران نیازمند، کمک به بهبود سطح معیشتی افراد محروم ، افزایش آگاهی آنان خصوصا در زمینه های مقابله با بیماریهای شایع و واگیر دار، مشاوره های خانوادگی و سوء تغذیه از دیگر اهداف این کاروان سلامت است.

 

وی خاطرنشان ساخت : تاکنون یکهزار و 384 نفر از خدمات این کاروانها بهره مند شدند و همچنین 623 بسته بهداشتی و غذایی بین آنان توزیع شد.

 

بحرینی ادامه داد: در این طرح داوطلبان بدون هیچگونه چشمداشت مادی و با تلاش بی وقفه خود از بروز بیماری ها و معلولیت های فراوان در محیط شهر و روستا پیشگیری می کنند.

 

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : اعضا و داوطلبان نقش اول اجرای این طرح ها هستند و جمعیت نقش تابع دارد، به این معنی که ابتدا باید با بهره گیری از خدمات و مشارکت مالی داوطلبان و خیرین، زمینه های لازم فراهم و سپس جمعیت با اتخاذ روش های مدیریتی این پروژه ها را به مرحله اجرا در می آورد.

 

وی با اشاره به نحوه فعالیت و کمک رسانی داوطلبان متخصص جمعیت به اقشار نیازمند افزود: داوطلبان متخصص طی سالیان متمادی با صرف میلیادر ها ریال از وقت و سرمایه خود ، بدون نیاز به کار تبلیغی، تمام توان خود را در راستای حمایت از سلامت انسان ها به کار بسته اند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.