قدس آنلاین: معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در اولین همایش ملی تخصصی پدافند غیرعامل در آبفای استان اصفهان گفت : شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اولین شرکت مادر تخصصی در کشور بود که مباحث پدافند غیرعامل را در تمام سطوح اجرا نمود .

آبفا استان اصفهان کارنامه بسیار درخشانی در 25 سال گذشته داشته است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، دکتر تشیعی با بیان اینکه آبفا استان اصفهان کارنامه بسیار درخشانی درطول 25 سال گذشته در ارائه خدمات داشته اعلام کرد : آبفا استان اصفهان به رغم اینکه در تابستان سال جاری یکی از 12 شهری بود که منابع آبی آن بحرانی بوده است اما توانست با بهترین شکل و به صورت عادلانه آب شرب مشترکین را تأمین نماید و این جای تقدیر و تشکر دارد در حالیکه به اعتقاد کارشناسان تابستان جاری یکی از گرم ترین فصول در سالهای گذشته بوده است و در حال حاضر مسئولان امر در اصفهان باید درصدد تأمین آب شرب مردم در تابستان آینده باشند .

وی ارائه خدمات آب و فاضلاب را بسیار حیاتی دانست و اعلام کرد : ارائه خدمات آب و فاضلاب به صورت پایدار بسیار حیانی و ضروری است و هم اکنون شرکت های آب و فاضلاب شهری در کشور به صورت انحصاری اقدام به ارائه خدمات در بخش آب و فاضلاب می نمایند . این درحالیست که باید تحت هر شرایطی خدمات آبفا با بهترین شکل در اختیار متقاضیان قرار گیرد که این امر مستلزم اجرای کامل پدافند غیرعامل می باشد .

دکتر تشیعی به جایگاه پدافند غیرعامل در شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اشاره کرد و اعلام نمود : از بدو تشکیل پدافندغیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اجرای جهات آن را در تمام سطوح در دستور کار قرار داده است که این امر به دلیل ارائه خدمات پایدار آبفا تحت هر شرایطی می باشد .

وی مدیران آبفای شهری را ملزم به اجرای دقیق پدافندغیرعامل نمود واظهار داشت : باید آموزش مدیران ، کارشناسان به ویژه کارکنان بخش های مهندسی و توسعه و بهره برداری پیرامون مباحث پدافندغیرعامل صورت گیرد تا تأسیسات و پروژه ها در برابر هرگونه حوادث طبیعی و غیرطبیعی مصون باشند و بتوان با آسیب های احتمالی مقابله نمود .

معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت : از سال 90 تاکنون برنامه ریزی ، سطح بندی تأسیسات و آموزش های لازم جهت اجرای کامل پدافندغیرعامل در دستور شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور قرار گرفت به طوریکه هم اکنون سطح بندی تأسیسات در آبفا کشور به روز شده است . این درحالیست برنامه های اجرایی و راهبردی پدافندغیرعامل باید در سطح استانها ، شهرها و شهرستانها سراسر کشور به طور گسترده اعمال شود تا حاشیه امنی به منظور ارائه خدمات پایدار صورت گیرد .

وی به تخصیص بودجه به منظور اجرای کامل پدافند غیرعامل در آبفا کشور پرداخت و اعلام نمود : اجرای گسترده پدافند غیرعامل نیاز به تأمین اعتبارات دارد چرا که برآورد گردیده در بخش تأسیسات نیاز به 1500 میلیارد تومان و در بخش مطالعات به 5/2 میلیارد تومان نیاز است .

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.