۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶
کد خبر: 249275

فرمانده نیروی انتظامی تبریزگفت: با تلاش ماموران کلانتري 23 باسمنج سارق حرفه‌اي خودرو دستگير و به 50 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد.

اعتراف به 50 فقره سرقت داخل خودرو

فرهنگ نوروزي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین در تبریز اظهار کرد : اکيپ گشت خودرويي کلانتري 23 باسمنج در روستاي نعمت آباد به دو دستگاه خودروي پرايد و مزدا مشکوک شده پس از استعلام از سيستم جامع آگاهي هر دو خودرو سرقتي اعلام شد.

وي ادامه داد: عوامل کلانتري 23 محل توقف خودرو را تحت نظر قرار داده و سارق به هويت معلوم در حين خروج از منزل دستگير و پس از اخذ دستور قضائي منزل وي مورد بازرسي قرار گرفت و انواع لاستيک نو، خودرو، دوچرخه، وسايل داخل خودرو، ضبط صوت، وسايل خانگي، وسايل مغازه، موتورسيکلت، فرش، تجهيزات و لوازم دوربين هاي مدار بسته و انواع و اقسام سلاح سرد کشف گرديد.

اين مقام انتظامي افزود: سارق در بازرسي اوليه به 50 فقره سرقت داخل خودرو و 3 فقره سرقت مغازه در محلات و مناطق مختلف سطح شهر تبريز اعتراف نموده که در اين ارتباط يک نفر از همدستان وي دستگير و از منزل يکي از مالخران به هويت معلوم نيز مقاديري اموال مسروقه کشف و همچنين 2 نفر مالخر ديگر نيز از طريق وي شناسايي و تحت تعقيب مي باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.