قدس آنلاین- تبریز: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی هدف از سامان‌دهی دفاتر پیشخوان دولت را ارایه خدمات بهتر به مردم اعلام کرد و گفت: برای این که بتوانیم خدمتی در شان مردم انجام دهیم باید بسترهای ارایه این خدمت حداقل استانداردهای لازم را داشته باشد.

 ایجاد دفاتر تخصصی یا دفاتر چندوجهی پیشخوان دولت در آذربایجان شرقی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،محمدتقی پاکزاد در کارگاه آموزشی نرم‌افزار پیشخوان دولت که در شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد، با اشاره به طرح سامان‌دهی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سایه تلاش‌های صورت گرفته وضعیت این دفاتر روز به روز بهتر می‌شود و برای کامل شدن کاری که شروع کرده‌ایم همه دفاتر باید همکاری کنند.

وی با اشاره به این که برخی از دفاتر پیشخوان، از نظر درآمد و تنوع خدمات مشکل دارند، افزود: برای این که بتوانیم خدمات بیشتری را به این دفاتر واگذار کنیم لازم است که حداقل شرایط و قابلیت‌های ارایه خدمات را داشته باشند.

پاکزاد با تاکید بر ارتقای کیفیت دفاتر پیشخوان و افزایش تعداد و تنوع خدمات ارایه شده در این دفاتر، اظهار داشت: در این راستا به دنبال ایجاد دفاتر تخصصی یا دفاتر چندوجهی هستیم که تاسیس دفاتر پیشخوان خدمات شهرداری تبریز از جمله آنهاست.

وی تصمیم‌گیری در خصوص صدور مجوز جدید برای تاسیس دفاتر پیشخوان را منوط به سامان‌دهی و ارتقای کیفیت دفاتر موجود اعلام کرد و گفت: در صورتی که احساس نیاز شود آماده صدور مجوزهای جدید هستیم.

معاون استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به این که در بحث واگذاری خدمات دولت به دفاتر پیشخوان مقاومت‌هایی از سوی برخی دستگاه‌ها وجود دارد، افزود: با این حال استانداری با تمام وجود به این دفاتر اعتقاد دارد و از توانمند شدن آنها و ارایه خدمات بهتر به مردم در این دفاتر حمایت می‌کند.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی نیز در این کارگاه آموزشی گزارشی از خدمات قابل ارایه این شرکت در دفاتر پیشخوان و عملکرد دفاتر پیشخوان در این خصوص ارایه کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اکبر عبدی IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    0 0
    باعرض سلام و خسته نباشید بنده متولد1351لیسانس کامپیوترهستم . شرایط لازم جهت اخذ مجوز را دارم .فقط نمی دونم از کجا شروع کنم .قبلا شرکت خصوصی کار می کردم الان بیکارم لطفا کمکم کنید تا شرمنده خانواده ام نشوم.خداوند به شما اجر دهد