به گزارش پلیس لس آنجلس مردی که در خبرگزاری‌ها ماشین جنگی مبارز لقب گرفته پس از ضرب و شتم و تجاوز وحشیانه بازداشت و محاکمه شد.

تجاوز جنسی به ستاره فیلم‌های آمریکایی/ جنایتکار "ماشین جنگی" لقب گرفت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، "جاناتان پل" 33 ساله پس از ورود غیر قانونی به منزل مسکونی در لس آنجلس "کیرستی مک" 23 ساله یکی از ستارگان فیلم های آمریکایی وی را وحشیانه مورد ضرب و شتم و تجاوز قرار داد.

به گزارش پلیس لس آنجلس پس از دستگیر شدن جاناتان پل وی با رد اتهامات وارده مبنی بر تجاوز و ضرب و شتم از "کیرستی" اعاده حیثیت کرد.

بنابر شواهد و مدارک موجود ارائه شده به دادگاه جاناتان متهم به ضرب و شتم و تجاوز شناخته شد. بر اساس گزارش پزشکی قانونی ارائه شده به دادگاه جاناتان متهم به شکستن 23 استخوان و 2 دندان شد.

در جلسه دادگاهی که در لس آنجلس برگزار شد در شرایطی که "کیرستی مک" از رفتار وحشیانه و ضرب و شتم قرار گرفتن خود را بازگو می‌کرد، "جاناتان" بی شرمانه می‌خندید.

همچنین "کیریستی" اظهارداشت: در لحظه‌‌ای که جاناتان وی را نیمه جان رها کرده بود موهای وی را در آخرین لحظه قبل از خارج شدن از منزل مسکونی "کیرستی" بریده بود.

دادگاه جاناتان که در خبرگزاری‌ها لقب ماشین جنگی مبارز را به خود اختصاص داد به دلیل صحبت‌های ضد و نقیض به تعویق افتاد. وی پس از بازجویی مجدد که بر اساس خواسته دادستان دادگاه مطرح شده دوباره محاکمه خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.