رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی پیامی از تلاش‌های مجدانه آیت‌الله مکارم شیرازی(دامت برکاته) در برپایی کنگره جهانی «جریان های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام» تقدیر کرد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از آیت‌الله مکارم شیرازی تقدیر کرد


به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، در پی ابتکار خردمندانه و تلاش‌های مجدانه آیت‌الله مکارم شیرازی(دامت برکاته) در برپایی کنگره جهانی «جریان های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام»، رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی پیامی از این مرجع عالی مقام، قدردانی کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی «دامت برکاته»

با سلام و اهداء تحیّت خاص

با احترام با توجه به برگزاری پرشور کنگره جهانی «جریان‌های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام» که با حضور کم‌نظیر صدها تن از علما، دانشمندان، فرهیختگان داخلی و خارجی از فرق و مذاهب اسلامی 83 کشور جهان، برگ‌زرین دیگری از خدمات مکتب حقه تشیع و حوزه علمیه قم به اسلام بود.

بازتاب فراوان این محفل در رسانه‌های داخلی و خارجی و نیز برکات زائد الوصف آن در آینده جهان اسلام، بار دیگر نقش محوری مرجعیت شیعه در دفاع از اسلام عزیز و مبارزه با توطئه‌های دشمنان را بر همگان آشکار ساخت.

امید است که مباحث و مقالات مطرح شده در این کنگره، که با ریاست علمی حضرت آیت الله العظمی سبحانی«دامت برکاته» برگزار گردید، بتواند ریشه شجره خبیثه تکفیر را بخشکاند و عزت مسلمین را در همه بلاد اسلامی به ارمغان آورد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن سپاس بی‌کران و مراتب امتنان از ابتکار خردمندانه و تلاش‌های مجدانه آن مرجع عالی قدر در برپایی کنگره جهانی «جریان های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام»، طول عمر با عزت و صحّت و سلامت را برای حضرتعالی از خداوند متعال خواستار است.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.