قدس آنلاین- تبریز: معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری تبریز گفت: دغدغه های رهبری در باره موضوعات فرهنگی می بایست به دقت مورد بررسی و پرداخت قرار گیرند و در همین راستا احتیاج داریم تا همایش هایی از این دست را بیش از قبل رواج دهیم.

دغدغه های مقام معظم رهبری در موضوعات فرهنگی باید مورد توجه باشد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حجت الاسلام  احمد حمیدی در دومین روز از همایش خانوادگی" مدیریت جهادی ،روشنگری، حجاب" با گرامیداشت  هفته بسیج گفت: بسیج شجره طیبه ای است که یکی از بهترین یادگارهای حضرت امام خمینی (ره) می باشد واگر امروز در دنیا دارای اقتدار وعزت هستیم به برکت حضرت امام خمینی(ره) ، روح بسیج  و روحیه جهادی است.
وی تصریح کردکه :سبک زندگی ما، سبک ایرانی واسلامی است ولی متاسفانه درحال حاضر، سبک زندگی ماهواره ای  نهاد خانواده ها را نشانه گرفته  و نتیجه این سبک، اضمحلال نهاد خانواده در جامعه است.
حجت الاسلام احمد حمیدی در ادامه به پیامدهای منفی ماهواره اشاره کرد وگفت: ماهواره بلای خانمان سوزی است که باعث ایجاد خانواده های بی قید در مقابل خانواده های سنتی ،رواج خیانت بین زوجین،هویت زدایی از مفهوم خانواده واشاعه فحشا وبی بندو باری شده است.
معاون فرهنگی واجتماعی در پایان  با اشاره به اینکه آگاهی بخشی و روشنگری مردم در برابر آسیب های ماهواره بسیار موثر است، گفت: آسیب شناسی موضوعات مرتبط با ماهواره و نفوذ فرهنگ غربی در خانواده های ایرانی باید در اولویت برنامه های نهادهای فرهنگی قرار گیرد.
دومین روز از همایش خانوادگی" مدیریت جهادی ،روشنگری، حجاب"  با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری تبریزحجت الاسلام حمیدی و دکتر اکرم حضرتی رئیس کمسیون فرهنگی و اجتماعی شورای کلانشهر تبریزدر فرهنگسرای بزرگ الغدیر برگزار شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.