رئیس سابق اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد اقدام نظامی این رژیم علیه ایران روی میز است اما شاید ضروری نباشد.

رئیس سابق اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل: گزینه نظامی علیه ایران روی میز است

به گزارش فارس به نقل از روزنامه «جروزالم پست»، یک مقام ارشد سابق اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی بر باقی بودن گزینه حمله نظامی این رژیم علیه ایران تاکید کرد.

«آموس یادلین» رئیس سابق اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی با بیان اینکه «گزینه حمله نظامی اسرائیل به ایران همچنان زنده و باقی است»، گفت: «البته شاید به این حمله نظامی نیازی نباشد».

اظهارات این مقام سابق صهیونیست در حالی مطرح شده که خود وی طی سخنان سال گذشته در آمریکا توان موشکی ایران را تهدید برای تل‌آویو خوانده بود و گفته بود که موشک‌های ایرانی تنها در کمتر از «هفت دقیقه» می‌توانند اراضی اشغالی را هدف قرار دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رزمنده IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
    0 0
    نخست وزیر رژیم جعلی واشغالگرصهیونیستی را جزء یک کشور حساب نمی کنیم ما جزء باسگاه ژاندارمری آمریکایی به حساب می کنیم نخست وزیر رژیم جعلی لیاقتی نخست وزیر را ندارد و بی لیاقتی نظام خود دارد اقدامات رژیم اسرائیل در آزار و اذیت فلسطینی ها خشونت ها علیه مسلمانان رژیم صهیونیستی از حامیان اصلی داعش و شورشیان سوریه هستند
  • رزمنده IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
    0 0
    رژیم جعلی صهیونیستی خیلی پررو است که خودش دارای سلاحهای هستهای و کشتار جمعی است و به خودش اجازه دخالت در انرژی هستهای دیگر کشورها را میدهد. اصلا او کیست و چه محلی از اعراب دارد که چنین فضولیهایی میکند؟
  • رزمنده IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
    0 0
    جهانیان به زودی خواهند فهمید که صلیبیها و صهیونیستها که علیه مسلمانان با هم متحد شدهاند دشمن بشریت هستند اسرائیل در جهان جدید دیگر مورد قبول نیست جهان اسرائیل را قبول ندارد
  • رزمنده IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
    0 0
    از علمای جهان اسلام درخواست می‌شود در برابر بدعت‌های وهابیون سلفی درباره ازدواج غیرشرعی زنان به نام جهاد نکاح موضع‌گیری کنند گسترش این تفکر شیطانی خواسته صهیونیسم جهانی است و هدفی جز گسترش فساد و تباهی در میان جوانان مسلمان ندارد. علاوه بر آنکه سلاح‌های کشتار جمعی رژیم صهیونیستی باید تحت نظارت جامعه بین‌المللی نابود شود و منطقه خاورمیانه اسلامی عاری از سلاح‌های کشتار جمعی اداره شود کلیه قطعنامه‌های شورای امنیت علیه اسرائیل غاصب باید مو به مو اجرایی شود. در ضمن برای تحقق این امر خطیر پیشنهاد می‌شود در جهت سلامت نفوس انسانی در جامعه بشری امتیاز حق وتوی جمهوری اسلامی ایران که قطعاً به ندرت از آن استفاده خواهد شد توسط سازمان ملل متحد و افکار عمومی جامعه بشری طی یک همه‌پرسی جهانی به رسمیت شناخته شود. · کعبه این خانه خدا محل کسب درآمد و پول برای شاهزاده‌های عربستان شده که با پول مسلمانان عازم انجام فریضه حج اسلحه و مهمات و بمب تهیه بکنند و با آن شیعیان و مسلمانان را در کشورهای سوریه و عراق بکشند. باید کاری کرد. نباید دست روی دست بگذاریم و تماشاگر باشیم.
  • درپاسخ به رئیس سابق اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
    0 0
    درپاسخ به رئیس سابق اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل اون وقت آنچه ازاسرائیل باقی می ماند زمین سوخته است. زمین را زیرپای رئیس سابق اطلاعات نظامی اسرائیل به لرزه درخواهیم آورد. به اسرائیل و حامیان پاسخ جدی می دهیم. باردیگررئیس سابق اطلاعات نظامی اسرائیل خیانت خود را نشان داد. رئیس جنایتکارو خیانتکارسابق اطلاعات نظامی اسرائیل حق حرف زدن ندارند چه برسد ادعای دیگری می کند. رژیم صهیونیستی قوانین الملل درباره فلسطین و نوارغزه و لبنان و سوریه و عراق ودر کل خاورمیانه را نقض کرده است و همچنان نیرادامه می دهد. نتانیاهو درمدت 46 ماه است تسلیحات مخالفان سوری و داعش را تامین می کند و همچنان نیزادامه دارد روز تسویه حساب با نتانیاهو درمنطقه است نتانیا مثل سگ از رزمندگان می ترسد. جبهه النصره با حمایت اسرائیل عمل می کند. به جای داعش ازرژیم جعلی صهیونیستی باید انتقام بگیرن
  • اسرائیل بی پاسخ نمی ماند. IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
    0 0
    برخورد با رژیم جعلی صهیونیستی راه حل سیاسی ندارد. اسرائیل بی پاسخ نمی ماند. کسی جراب نزدیک شدن به ایران را ندارد چه برسد رژیم صهیونیستی کودک کش باشد.