در حالی دلایل افزایش ۱۲ میلیون تومانی مسکن مهر پردیس همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و مسئولان مربوطه حاضر به پاسخگویی در این زمینه نیستند که عضو کمیسیون عمران در این‌باره گفت: اجازه افزایش غیرقانونی قیمت مسکن مهر را نمی‌دهیم.

اجازه افزایش غیرقانونی قیمت مسکن مهر را نمی‌دهیم

منصور آرامی در گفت‌وگو با  تسنیم، اظهار کرد: کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به بحث افزایش قیمت مسکن مهر که اخیرا اعلام شده ورود پیدا می‌کند.

وی با تاکید بر این‌که باید یک توجیه منطقی برای این کار وجود داشته باشد، تصریح کرد: دولت نمی‌تواند کالایی را بیخود و بدون دلیل گران کند.

وی با بیان این‌که کمیسیون عمران دلایل اعلام افزایش قیمت مسکن مهر را بررسی می‌کند، افزود: طرح مسکن مهر با یک توجیه برای مردم شروع شد تا افرادی که گرفتاری بیشتری دارند و نمی‌توانند با پس انداز کم صاحبخانه شوند قرار شد ارزش زمین صفر شود تا بتوانند با تسهیلات دولتی خانه‌دار شوند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: حالا اگر قرار باشد قیمت افزایش یابد و عملا  نتوانند خانه را تامین کنند، طرح مسکن مهر از هدف اصلی خود دور می‌شود.

آرامی با تاکید بر این‌که وزارت راه و شهرسازی باید برای افزایش قیمت توجیه قانونی داشته باشد، یادآور شد: کمیسیون عمران به‌طور قطع در این رابطه بررسی‌های لازم را انجام می دهد.

به گزارش تسنیم، پیش از این بر اساس دستور‌العمل‌های سه گانه وزارت راه و شهرسازی قیمت مسکن مهر در هر مترمربع تا 100 هزار تومان افزایش یافت. مدیرعامل شرکت عمران پردیس نیز اواخر مهرماه با رد هر گونه افزایش جدید قیمت مسکن مهر به تسنیم گفته بود: قیمت مسکن مهر بر اساس دستورالعمل‌های سه گانه وزارت راه و شهرسازی افزایش یافته و دیگر قیمت‌ها افزایش نمی‌یابد.

لازم به ذکر است که از ابتدای سال‌جاری پروژه‌های مسکن مهر پردیس به واسطه برخی اتفاقات دچار مشکلاتی شد که روند اجرای آنها را تحت تاثیر قرار داده و  حتی در برخی موارد این مسائل به توقف و تعطیلی برخی پروژه‌ها انجامید.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.