افشارزاده جدايي تيموريان به دليل فحاشي ليدرها را تاييد كرد

به گزارش قدس آنلاين، بهرام افشارزاده درباره اینکه آیا فشارهایی که بعد از باخت به پرسپولیس به وجود آمد، او را از آمدن به استقلال پشیمان نکرد گفت: من به هیچ عنوان تحت فشار قرار نگرفتم و از اینکه به استقلال آمدم پشیمان نیستم. من تجربه چندین ساله‌ام را به باشگاه استقلال آوردم. بالاخره فوتبال است و موارد پیش‌بینی نشده پیش می‌آید. یکی از مواردی که هیچ کس پیش‌بینی نمی‌کرد، باخت ما مقابل پرسپولیس بود. امیدواریم امروز موفق شویم و جبران کنیم. ما باید خودمان را برای روزهای سخت‌تر آماده می‌کنیم.

 

او در پاسخ به این سوال که این روزها شنیده شده که دو نفر از اعضای هیات مدیره استقلال قرار است کنار بروند گفت: من از این موضوع اطلاع ندارم. وزارت اقتصاد و دارایی اعلام کرده تا مجمع بعدی اعضای هیأت مدیره هر دو باشگاه 7 نفر باشند و اساسنامه‌ باشگاه استقلال هم اعضا را بین 5 تا 7 نفر تائید کرده است.

 

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا در این باره شما نظر می‌دهید یا خود وزارت تصمیم‌گیرنده است گفت: به هیچ عنوان در صلاحیت هیات مدیره نیست که نظر بدهد و نظر را خود وزارت اقتصاد و دارایی می‌دهد. به هیچ عنوان هیات مدیره نه می‌تواند تعداد را کم و یا زیاد کند. این دو نفر که قرار است از هیات مدیره کم شوند حتما با نظر وزارت ورزش خواهد بود.

 

مدیرعامل استقلال در ادامه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد حضور امروز هواداران استقلال با پرچم در باشگاه استقلال و اعتراض به نتایج اخیر این تیم و دادن شعار علیه این تیم اظهار کرد: من به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال هرگز اجازه نخواهم داد تا هر کسی و در هر جایگاهی به سرمربی و بازیکنان تیمم اهانت کند چرا که من عمر خود را در ورزش سپری کرده و با این مسائل به خوبی آشنا هستم. ما باید بدانیم که تیم‌های بزرگ نیز گاهی اوقات نتیجه نگرفته و می‌بازند. در همین جام جهانی اخیر ما دیدیم که تیم‌های بزرگی چون باخته و از گردونه رقابت‌ها حذف شدند. علاقه‌مندان واقعی استقلال نباید با این گونه اعمال زشت، به حیثیت استقلال ضربه بزنند.

 

افشارزاده درباره اتفاقاتي كه هفته گذشته درتمرين استقلال رخ داد و برخي ليدها به تيموريان توهين كردند و اينكه احتمال دارد آندو به دليل اين فحاشي ها ازاستقلال برود گفت: تیموریان چهارشنبه به دفتر من آمد و گفت که با توجه به شرایط موجود و فضای حاکم بر باشگاه استقلال، می‌خواهد که از استقلال برود. تیموریان اعلام کرد که فضای مناسبی را بر تیم حاکم نمی‌بیند و قصد جدایی در نیم فصل از استقلال را دارد. من در این مورد اعلام می‌کنم که ما به اجبار هیچ بازیکنی را در استقلال نگه نمی‌داریم. بازیکنی که می‌خواهد در استقلال بازی کند، باید با تمام وجود با تیم همراه بوده و باید دلش با تیم همراه باشد. در جلسه با تیموریان قرار شد که او بار دیگر روز شنبه به دفتر من بیاید تا نتیجه مذاکرات در مورد جدایی او ا علام شود. به نظر می‌رسد در تمرین‌های سه‌شنبه مسائل و مشکلاتی پیش آمده که او را کمی مضطرب کرده است ولی ما باید بدانیم که آندو یکی از ارزشمندترین بازیکنان استقلال است. من امیدوارم که در جلسه شنبه ما به یک تفاهم ویژه و خوبی برسیم و حتی اگر آندو قصد جدایی از استقلال را داشته باشد این مسئله در یک فضای خوب رخ دهد.

 

افشارزاده همچنین درخصوص حکم انضباطی جاسم کرار گفت: ما باید در نظر بگیریم که در بازی با تراکتور، شاید باید داور بازی به جاسم فقط تذکر می‌داد. کرار که قتل نکرده که بعضا در مورد او اظهار نظر می‌گردد. اما در هر حال حکم کمیته انضباطی نزد من است و در زمان لازم آن را در هیات مدیره مطرح کرده و باید نظر نهایی در این زمینه توسط هیات مدیره ارائه شود.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان در پاسخ به سوالی در مورد شایعات حضور عنایتی در باشگاه استقلال و تناقض این حضور با صحبت جوان‌گرایی در استقلال گفت: عنایتی یکی از بازیکنان بسیار خوب و ارزشمند اسبق استقلال است. در این مورد خاص باید اعلام کنم که من هیچ اطلاع خاصی در باره این حضور ندارم ولی من امیدوارم که بتوانیم در استقلال فضایی را فراهم کنیم که بازیکنانی شایسته و موثر در باشگاه حضو ر پیدا کرده و به خدمت تیم درآیند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.