۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸
کد خبر: 249342

عليرضا مرزبان، سرمربي تيم پديده ازبرتري مقابل تراكتورسازي درمرحله نيمه نهايي جام حذفي به شدت خوشحال است. او حالا به دنبال شگفتي دوم است. مرزبان و شاگردانش قهرماني درجام حذفي را حدف قرارداده اند...

مرزبان: تيم شماره يك ايران را برديم

به گزارش قدس آنلاين، علیرضا مرزبان در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های پدیده و تراکتورسازی اظهار کرد: با تیم شماره یک ایران بازی کردیم و شرایط بازی به گونه‌ای بود که هر دو تیم می‌توانستند، پیروز شوند. البته ما هم می‌توانستیم در همان 90 دقیقه کار را تمام کنیم و هر دو تیم لیاقت برد در این دیدار را داشتند و این پیروزی به ما کمک می‌کند تا برخی از مشکلات خود را حل کنیم و افتخار می‌کنم که در بین چهار تیم برتر ایران قرار گرفتیم.

 

او ادامه داد: من با تفکر اتلاف وقت مخالف هستم و حتما راجع به این موضوع با بازیکنانم صحبت می‌کنم، اگر مربی‌ به بازیکنش بگوید خودت را به زمین بینداز، شرافت کاری خود را زیر سوال برده و ما به هر قیمتی نمی‌خواهیم پیروز شویم.

 

مرزبان درخصوص تغییر تاکتیک تیمش در نیمه دوم دیدار مقابل تراکتور نیز اظهار کرد: در نیمه اول مسابقه می‌خواستیم بازی را کنترل کنیم و از فشار تماشاگران بکاهیم. اما در نیمه دوم مسیر کاری خود را عوض کردیم و با تعویضی که انجام دادیم، توانستیم به قلب دفاع تراکتور فشار بیاوریم و پیروز میدان شویم.

 

سرمربی پدیده مشهد درباره نحوه قضاوت داور مسابقه نیز گفت : اگر بازی را بررسی کنیم، داور می‌توانست به چند بازیکن تراکتور کارت زرد نشان دهد و درخصوص پنالتی هم باید بگویم از زاویه‌ای که ما صحنه را دیدیم، دو پنالتی گرفته شده برای پدیده صحیح بود، اما شاید با دیدن فیلم بازی خلاف این موضوع ثابت شود.

 

او افزود: تیم تراکتور بهترین تیم حال حاضر ایران است و این شکست از ارزش‌های این تیم کم نمی‌کند، تجربه نشان داده تیمی که در پایان نیم فصل صدرنشین می‌شود، می‌تواند به قهرمانی برسد.

 

مرزبان در پایان درخصوص شایعاتی مبنی بر پیوستن آل‌نعمه به پدیده گفت: مدیر برنامه‌های آل نعمه با من تماس گرفت و به من گفت که تراکتورسازی این بازیکن را نمی‌خواهد و من به وی اعلام کردم که هر وقت آل نعمه نخواهد در تراکتور بماند، به صورت رسمی با باشگاه تراکتور وارد مذاکره می‌شویم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.