۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰
کد خبر: 249390
درخشان درپي شكايت ازفولاد

به گزارش قدس آنلاين، هفته گذشته برخی از مسئولان باشگاه فولاد خوزستان مدعی شدند که حید درخشان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیسی با یوسف وکیا بازیکن جوان فولاد به صورت تلفنی مذاکره کرده و خواستار حضور این بازیکن در پرسپولیس شده است. هر چند که این ادعا با واکنش تند درخشان روبرو شد و عنوان کرد که اگر مسئولان باشگاه فولاد ادعایشان را ثابت نکنند از آنها شکایت خواهد کرد.

در همین رابطه بهنام علیمحمدی وکیل حمید درخشان گفت: به آقایان نعیم سعداوی و حسین ابن‌قاسم فرصت 48 ساعته می‌دهم که یا فایل صوتی که ادعا می‌کنند فیمابین موکلم با یوسف وکیا در اختیار دارند را منتشر کنند و یا در جراید و خبرگزاری‌های معروف به خاطر انتشار خبر کذب خود رسما عذرخواهی کنند در غیر این صورت علیرغم میل باطنی موکلم (حمید درخشان) که علاقه‌ای به طرح شکایت ندارد، به اتهام نشر اکاذیب علیه آقایان ابن‌قاسم و سعداوی شکایت می‌کنم زیرا اقدام اخیر این دو نفر و حرف‌های آنها کاملا کذب و بی‌اساس بوده و از مصادیق بارز بزه‌ی نشر اکاذیب است و در صورت عدم عذرخواهی بی‌صبرانه منتظر فایل صوتی ادعایی این دو نفر نزد بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه هستیم.

وی ادامه داد: خیلی وقیحانه است که باشگاهی بخواهد ناکامی خود در بازی‌های تیمش را به موکلم مرتبط سازد. لازم به توضیح است زمانی که موکل من سرمربی باشگاه پیکان بود یک سایت خبری با انتشار اخباری کذب مدعی شده بود که از حمید درخشان فایل صوتی دارد اما پس از شکایت بنده متهم به دادسرا احضار شد و به جای ارائه فایل صوتی حجت‌الاسلام علیپور رئیس وقت منشور اخلاقی را با خود نزد بازپرس آورد اما علیپور هم نه تنها علیه درخشان هیچ حرفی نزد بلکه وی را از مفاخر فوتبال ملی دانست که پس از محکومیت آن فرد به اتهام نشر اکاذیب با وساطت مهدی تاج، حمید درخشان از شکایتش علیه ب-ا صرف نظر کرد و رضایت داد اما حالا پس از گذشت 4 سال این بار برخی از کادر فنی باشگاه فولاد این ادعا را مطرح کردند که شک نکنید مجددا محکوم خواهند شد.

وکیل حمید درخشان خاطرنشان کرد: من قاضی سابق دادگستری هستم و پس از صحبت با موکلم قاطعانه اعلام می‌کنم این خبر کذب و بی‌اساس است و با عاملین آن برخورد قانونی می‌کنم ضمن اینکه از نعیم سعداوی که خود پرسپولیسی بوده این گفتار عجیب و غیرقابل باور بود و موکلم از وی توقع چنین اقدامی را نداشت.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.