رستم زاده: مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی پنج شنبه عصر با حذف تراکتورسازی و استقلال و صعود پرسپولیس و نفت برگزار شد.

 با حذف استقلال؛ داربی 80  به تعویق افتاد

در اصفهان استقلال در روزی که توفانی برای آبی‌ها شروع شده بود در ضربات پنالتی به شکل عجیبی حذف شد. دوگل برهانی و کرار در بیست دقیقه نیمه اول استقلالی ها را به برگزاری داربی هشتاد و احتمالا انتقام از پرسپولیس امیدوار کرد. اما تیم قلعه نویی به یک باره تحلیل رفت و بازی دو بر صفر برده را ابتدا مساوی و سپس در ضربات پنالتی به ذوب آهن واگذار کرد. این بدترین اتفاق ممکن برای قلعه نویی بود که چند روز پیش پیروزی در داربی را هم با بی دقتی بازیکنان و تعویض های پر انتقادش به باد داده بود. در سیرجان اما درخشان دوباره بازی باخته را با پیروزی عوض کرد. پرسپولیس به صخره سخت گل گهر خورده بود و از پس تیم ده نفره دسته اولی بر نمی آمد. در وقت های اضافه پرسپولیس با یک گل عقب افتاد اما بنگر باز سرخ ها را به بازی برگرداند و در ضربات پنالتی مکانی با مهار پنالتی‌های حریف پرسپولیس را به نیمه نهایی فرستاد. جایی که درخشان با تیمی خسته و نیم بند باید پذیرای ذوب آهن گل محمدی باشد.

اما در دیگر بازی مهم پنج شنبه تراکتورسازی در تبریز مغلوب پدیده شد. آن هم در شرایطی که ابتدا از نماینده مشهدی ها جلو افتاد اما بازی خوب پدیده و البته بدشانسی تراکتوری ها باعث شد که ابتدا پراهیچ روی ضربه پنالتی و سپس نسیم اف توانستد دروازه میزبان را باز کنند و باعث صعود پدیده به نیمه نهایی شوند.

پدیده در این بازی یک پنالتی را هم از دست داد و تراکتور هم دوبار تیر دروازه روشنگر را به لرزه در آورد. پدیده در مرحله بعد باید از نفت میزبانی کند که موفق شد صنعت ساری را شکست دهد. شاگردان منصوریان در این بازی گرفتار شدند و در 120 دقیقه یک بر یک متوقف شدند اما در ضربات پنالتی توانستند از پس حریف دسته اولی خود برآیند. بدین ترتیب در مرحله نیمه نهایی جمعه 14 آذر پرسپولیس میزبان ذوب آهن خواهد بود و شنبه 15 آذر پدیده در مشهد میزبان نفت تهران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.