مديرعامل هلدينگ دارويي آستان قدس رضوي عنوان كرد: شركت داروسازي ثامن روزانه 7 هزار كيسه محلول دياليز صفاقي توليد مي‌كند.

 توليد روزانه 7 هزار كيسه محلول دياليز صفاقي در داروسازي ثامن

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني آستان قدس رضوي، عبدا... كثيري با بيان اين مطلب افزود: توليد روزانه محلول دياليز صفاقي در داروسازي ثامن ميزان مصرف تمامي بيماران دياليز صفاقي كشور را پوشش مي‌دهد.

وي گفت: اين شركت ظرفيت توليد روزانه 25 هزار كيسه را داشته و در صورت نياز مي‌تواند تا سقف 5 هزار بيمار مبتلا به نارسايي مزمن كليوي را تحت پوشش توليدات محلول دياليز صفاقي قرار دهد.

كثيري خاطرنشان كرد: محلول دياليز صفاقي توليد شده در شركت داروسازي ثامن، در سراسر ايران به در منزل بيمار تحويل و همچنين آموزشهاي لازم در رابطه با نحوه استفاده اين محلول نيز داده مي‌شود.

وي عنوان كرد:‌ مجموعه داروسازی ثامن تنها تولیدکننده محلولهای دیالیز صفاقی در کشور است و هم اکنون بیش از هزار و 600 بیمار کلیوی در سراسر کشور با همكاري 56 مرکز درمانی توزيع كننده تحت درمان دیالیز صفاقی با استفاده از محلولهای شرکت داروسازی ثامن قرار دارند.

لازم به ذكر است، شركت داروسازي ثامن از جمله موسسات اقتصادي آستان قدس رضوي است كه بيش از سه دهه در راستاي رفع نياز دارويي كشور تلاش مي‌كند و در سايه توجهات حضرت رضا(ع) و با حمايت ويژه توليت عظماي آستان قدس رضوي به نحو مطلوبي فعاليت مي‌كند.

اين شركت همواره تلاش نموده به عنوان بازوي اجرايي قدرتمندي در كنار دولت‌ براي ايجاد اشتغال، محروميت زدايي و توسعه و آباداني كشور گام بردارد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.