۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۶
کد خبر: 249442
اخبار ويژه

مسافرانی که هواپیما را هل دادند!

فرارو: بعد از آن که سرمای شدید هوا باعث شد که یک هواپیما در فرودگاه یکی از شهرهای سردسیر روسیه نتواند از جایش تکان بخورد، مسافرانش پیاده شدند و هلش دادند تا بتوانند برای پرواز آماده‌اش کنند!. این هواپیما از فرودگاه شهر ایگارکا راهی شهر کراسنویارسک در سیبری بود، ولی لنت ترمزهای آن به دلیل سرمای شدید هوا یخ زده بودند و خلبان نتوانست هواپیما را از جایش تکان دهد.

 

زیان انبوه سازان از کسادی بازار مسکن

مهر: خبرها حاکیست که رکود بازار مسکن در دو سال اخیر، بیشترین زیان را به این بخش وارد کرده است بطوریکه خرید وفروش آپارتمان ها و ملک‌ها با کاهش شدیدی مواجه شده است. خبرها حاکیست که هم اکنون در شهرهای بزرگ نیز آپارتمان های ساخته شده روی دست انبوه سازان مانده است. 

 

درخواست اوباما از پسر پادشاه سعودی

عصر ایران: رسانه عربی ایلاف به نقل از منابع آگاه نوشت: اوباما از پسر ملک عبدا... پادشاه عربستان سعودی خواسته است ریاض روابط با تهران را عادی کند.

 

تغییر لوگوی باشگاه به احترام مسلمانان

ایسنا: باشگاه رئال‌ مادرید به احترام مسلمانان علامت صلیب را از روی لوگوی خود برداشت.

 

درآمدزایی جدید داعشی ها

جهان: سازمان مبارزه با مواد مخدر روسیه تأیید کرد که شواهدی وجود دارد که تکفیری‌های داعش بخشی از درآمد خود را از طریق قاچاق مواد مخدر از افغانستان به اروپا به دست می آورند.

 

خواهر رهبر کره شمالی پست گرفت

قدس آنلاین: خواهر کوچک‌تر کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، از سوی برادرش صاحب منصبی عالی در کمیته مرکزی حزب کارگر این کشور شد. پیش‌بینی می‌شود این انتصاب با هدف تقویت قدرت خانواده در عرصه سیاست کشور صورت گرفته است.

 

داعش شبکه تلفن موصل را قطع کرد

ایرنا: ساکنان شهر موصل عراق به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفتند که نیروهای داعش برای جلوگیری از درز اخبار در مورد مخفیگاههای نیروهای این گروه، شبکه های تلفن شهر را قطع کرده اند.

 

شریعتمداری: شرایط خطیر است نه خطرناک

فارس: شریعتمداری مدیرمسؤول روزنامه کیهان در نشست ماهانه اصولگرایان اصفهان گفت: شرایط خطیر است اما خطرناک نیست و عده‌ای اصرار به تعریف کردن و جلوه دادن شرایط به نحو خطرناک دارند.

 

انتقال اعضای ناراضی منافقین به آلبانی

فارس: خبرها حاکی است 233 نفر از اعضای منافقین طی 10 روز گذشته به آلبانی منتقل شده اند که بیشتر آنها را افراد بیمار و کهنسال و ناراضی این سازمان تشکیل می‌دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.