مسئولان باشگاه استقلال اميرقلعه نويي را به نشست هيات مديره راه ندادند تامشخص شود ميان آن ها سرمربي شكاف عميقي وجود دارد. انتخاب كميته فني نقل و انتقالات اين شكاف را تاييد مي كند...

استقلال انبارباروت

به گزارش قدس آنلاين، دیروز، روز پرحاشیه‌ای برای باشگاه استقلال بود. حوالی ساعت 10 صبح عده‌ای لیدر مقابل در باشگاه تجمع کردند و شعارهایی علیه امیر قلعه‌نویی سر دادند. هواداران معترض خواستار برکناری امیر قلعه‌نویی بودند. آنها اعتقاد داشتند که قلعه‌نویی نباید دیگر روی نیمکت استقلال بنشیند. همین وضعیت را اواخر هفته گذشته نیز شاهد بودیم. می‌گفتند عده‌ای از حامیان ناصر حجازی مقابل در باشگاه استقلال تجمع کرده‌اند و خواستار برکناری امیر قلعه‌نویی شده‌اند. آن روز هم باشگاه استقلال روز پرحاشیه و شلوغی را پشت سر گذاشت. درست مانند دیروز که وقتی حامیان امیر قلعه‌نویی فهمیدند که عده‌ای حرف‌هایی علیه مربی مورد نظرشان زده‌اند به سرعت خود را به سعادت‌آباد رساندند تا در مقابل هواداران معترض قرار بگیرند. این شد که بر شلوغی‌های مقابل باشگاه استقلال افزوده شد و در نهایت دو طرف صحنه را ترک کردند. موافقان قلعه‌نویی وقتی دیدند شعار علیه قلعه‌نویی شدت گرفته آنها نیز به تلافی از امیر قلعه‌نویی حمایت کردند تا این غائله خاتمه یابد. این حواشی همزمان با برگزاری نشست هیات‌مدیره بسیار سوال‌برانگیز بود.

چرا نشست هیات‌مدیره لغو شد؟
قرار بود دیروز ساعت 10:00 صبح نشست هیات‌مدیره باشگاه استقلال با محوریت بررسی وضعیت امیر قلعه‌نویی و همچنین رسیدگی به خواسته‌های تیموریان برگزار شود. 2 روز پیش گفته می‌شد که امیر قلعه‌نویی هم در این نشست حضور خواهد یافت و همپای اعضای هیات‌مدیره به سوال‌ها پاسخ می‌دهد اما نه تنها این نشست برگزار نشد و پی در پی خبرهای متناقضی از این نشست به بیرون منتشر شد، بلکه با لغو جلسه با امیر شایعات به نقطه اوج رسید. برخی از خبرها حاکی از ممانعت افشارزاده با ورود امیر قلعه‌نویی به این نشست داشت. دلیل این مخالفت را مصاحبه‌ای می‌دانستند که امیر قلعه‌نویی به طور عمدی یا شاید هم سهوی علیه مدیرعامل باشگاه استقلال انجام داده است. آنجا که امیر گفته بود: «آنها که می‌گویند استقلال مشکل فنی و بدنی دارد نمی‌خواهند ما موفق شویم.»
بهرام افشارزاده هم جزو کسانی است که اعتقاد دارد استقلال با مشکلات بدنی مواجه است و وقتی قلعه‌نویی چنین حرفی می‌زند یعنی افشارزاده هم جزو افرادی است که نمی‌خواهد او موفق شود. ظاهرا این مصاحبه ریشه افزایش اختلاف‌ها میان مدیرعامل باشگاه استقلال و امیر قلعه‌نویی بوده و افشارزاده پیش از نشست اعلام کرده بوده که دیگر نیازی نیست قلعه‌نویی در جلسه هیات‌مدیره حاضر شود اما روشن نیست که جلسه دیروز آیا به دلیل این اختلاف‌ها لغو شده یا اعضا اصولا برنامه دیگری برای قلعه‌نویی دارند؟ البته در نهایت این نشست بدون امیر و در جایی نامعلوم برگزار شد و اعضا تصمیم گرفتند 10 درصد از قرارداد کل تیم را کسر کنند.

تکلیف قلعه‌نویی روشن است؟
اینکه قلعه‌نویی را به نشست هیات‌مدیره فرا نمی‌خوانند و پیش از آنکه مشخص شود جلسه لغو شده افشارزاده اعلام می‌کند نیازی به حضور این مربی نیست احتمالا به دلیل روشن بودن وضعیت قلعه‌نویی است. مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرده است که حرف‌های امیر قلعه‌نویی را شنیده است و اگر نیازی باشد او را به نشست هیات‌مدیره فرا می‌خواند. این حرف بدان معنا است که مدیران باشگاه استقلال می‌دانند می‌خواهند با قلعه‌نویی چه کار کنند و دیگر نیازی به برگزاری نشست و اینجور جلسات نیست. اگر قلعه‌نویی به راه‌آهن هم ببازد شایعات می گوید که آنگاه حکم برکناری امیر قلعه‌نویی بدون اینکه از او توضیحی خواسته شود صادر می‌شود.
 البته شاید هم خود قلعه‌نویی پیشدستی کند و در صورت باخت به راه‌آهن استعفایش را بنویسد. اتفاقات دیروز آنقدر ابهام ایجاد کرده است که هیچ یک از گمانه‌زنی‌ها را نمی‌توان به طور قطع باور کرد. امروز استقلال بازی سرنوشت‌سازی با راه‌آهن دارد و کسب نتیجه مطلوب در این میدان می‌تواند جایگاه امیر قلعه‌نویی را قدری محکم کند اما باخت به راه‌آهن شاید همه این فرضیات و گمانه‌زنی‌ها را به واقعیت تبدیل کند و حکم برکناری امیر صادر شود.

 به همه اين حواشي مي توانيد انتخاب كميته فني نقل و انتقالات را را اضافه كنيد. درواقع بايد بازيكناني كه اميرانتخاب مي كند به تاييد اعضاي كميته برسند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    0 0
    دوره ات تموم شده مربی همین بس