محمد کاسبی بازیگر سریال «همسفر خورشید» از اینکه شرایط اقلیمی این کار به دلیل گرمای هوا و جاده ای بودن لوکیشن ها سخت ترین کار دوران زندگی اش بوده است، سخن گفت.

ناگفته های «کاسبی» از بازی در فیلمی با موضوع امام رضا(ع)

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر محمد کاسبی  درباره سریال «همسفر خورشید» که با کارگردانی علی شاه حاتمی قسمت هایی از آن تصویربرداری شده است، گفت: این سریال یکی از کارهایی بود که من تاکنون چنین فضای اقلیمی را در آن تجربه نکرده بودم.

وی ادامه داد: من 50 سال است که کار بازیگری داشتم اما سریال «همسفر خورشید» سخت ترین کار دوران زندگی من از نظر اقلیم بود و فکر می کنم همه این سختی ها به دلیل وجود آقا امام رضا(ع) برای ما ساده شد. تصویربرداری این سریال با ماه مبارک رمضان در ماه های تیر و مرداد همراه شد، در آن زمان ما به آبادان رفتیم و در گرمای آنجا سریال را ضبط و تولید کردیم.

بازیگر مجموعه «خوش رکاب» توضیح داد: بیشترین بازی ما در این سریال به شکل جاده ای بود و چون سقفی نداشتیم از شرایط سختی برخوردار بودیم که من تا بحال در چنین شرایطی کار نکرده بودم. با این حال این سومین کار من برای امام رضا (ع) بعد از «آسمان هشتم» و «دو چشم بی سو» بود و تمام این سختی ها برای من به خاطر ایشان شیرین و لذتبخش شد. 

وی با اشاره به فیلمنامه هایی که درباره ائمه اطهار (ع) نوشته می شود بیان کرد: آثاری که درباره امام رضا (ع) یا دیگر امامان و یا حتی پیامبر اکرم (ص) ساخته می شود با اعتقادات مذهبی و روح و روان آدم ها سر و کار دارد و اگر شخص فیلمساز خودش با تمام وجود به این مسایل اعتقاد نداشته باشد خروجی کارش تاثیر چندانی نخواهد داشت. 

بازیگر مجموعه «صاحبدلان» در پایان درباره سریال «همسفر خورشید» عنوان کرد: با توجه به فیلمنامه ای که بازی کردم و صحنه هایی که در کار گرفتیم و تجربه ای که خودم از چنین کارهایی دارم فکر می کنم سریال بسیار خوبی شود چون کاری که از دل برآید لاجرم هم بر دل ها می نشیند و من هم فکر می کنم این سریال به خاطر برکت خود امام رضا (ع) سریال خوبی از آب درخواهد آمد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.