انتخابات

همانطور که سرویس ورزشی قدس آنلاین در هفته گذشته خبر عدم موافقت وزارت ورزش و جوانان با استخدام زلاتکو کرانچار را منتشر کرده بود،عصر روز چهارشنبه کمیسیون تائید مربیان خارجی وزارت ورزش و جوانان با استخدام این مربی برای هدایت تیم ملی المپیک ایران مخالفت کرد تا گزینه مورد نظر علی کفاشیان و حبیب کاشانی از نشستن روی نیمکت این تیم محروم شود.

وزارت ورزش با استخدام کرانچار مخالفت کرد

گروه ورزش :همانطور که سرویس ورزشی قدس آنلاین در هفته گذشته خبر عدم موافقت وزارت ورزش و جوانان با استخدام زلاتکو کرانچار را منتشر کرده بود،عصر روز چهارشنبه کمیسیون تائید مربیان خارجی وزارت ورزش و جوانان با استخدام این مربی برای هدایت تیم ملی المپیک ایران مخالفت کرد تا گزینه مورد نظر علی کفاشیان و حبیب کاشانی از نشستن روی نیمکت این تیم محروم شود.

عصر دیروز جلسه کمیسیون نظارت بر مربیان خارجی با حضور کلیه اعضاء و علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در ساختمان مرکزی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد که در پایان اعضای این کارگروه رای به عدم حضور این مربی کروات دادند تا رویای مربیگری کرانچار در تیم المپیک خیلی زود از بین برود.

در این جلسه پس از استماع نظرات حاضرین و بررسی مستندات کتبی معتبر از مراجع مختلف، بدون بررسی صلاحیت های فنی که کاملاً در اختیار فدراسیون فوتبال است جنبه های فرهنگی حضور زلاتکو کرانچار در فوتبال ایران مورد بررسی کارشناسی قرار گرفته که در پایان پس از رای گیری حاضرین زلاتکو کرانچار را فاقد صلاحیت لازم برای مربیگری در تیم المپیک دانستند و این مطلب را طی نامه ای کتبی به رئیس فدراسیون فوتبال ابلاغ کردند.

به جز مسائل فرهنگی مبلغ بالای قرارداد کرانچار هم برای وزارت ورزش و جوانان مهم بود چون آنها با پرداخت رقمی نزدیک به 3 میلیارد تومان به این مربی و دستیارش کاملا مخالف بودند از این جهت پرونده همکاری کرانچار و فدراسیون فوتبال برای همیشه بسته شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.