فرمانده انتظامی دلفان از کشف گوشی‌های همراه 200 میلیون ریالی مسروقه توسط سارقی پوشاك‌فروش سرهنگ علی‌نجات كرمی فرمانده انتظامی دلفاندر پاساژی در این شهرستان خبر داد.

پوشاک‌فروش سارق از آب درآمد
فرمانده انتظامی دلفان از کشف گوشی‌های همراه 200 میلیون ریالی مسروقه توسط سارقی پوشاك‌فروش سرهنگ علی‌نجات كرمی فرمانده انتظامی دلفاندر پاساژی در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد،فرمانده انتظامی دلفان از کشف گوشی‌های همراه 200 میلیون ریالی مسروقه توسط سارقی پوشاك‌فروش سرهنگ علی‌نجات كرمی فرمانده انتظامی دلفاندر پاساژی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی‌نجات کرمی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از مغازه موبایل فروشی داخل یك پاساژ در دلفان، ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی موضوع را در دستور كار قرار دادند.

وی بیان داشت: ماموران با استفاده از ابزارهای فنی و پلیسی موفق به شناسایی سارق شدند.

كرمی اظهار داشت‌: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد سارق كه در پاساژ مربوطه مغازه پوشاک‌فروش دارد و کلید پاساژ را نیز در اختیار داشته است اقدام به سرقت گوشی‌های موبایل یكی از مغازه‌های داخل پاساژ می‌كند.

فرمانده انتظامی دلفان تصریح كرد‌: متهم به منطقه‌ای در تهران متواری شده‌، مخفی‌گاه وی شناسایی و مقادیری از گوشی‌های سرقتی به ارزش 200 میلیون ریال از وی كشف و تلاش جهت دستگیری وی ادامه دارد.


كشف 2 تن زغال سنگ قاچاق در كوه‌های "بتویی" معمولان

فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر از كشف 2 تن زغال سنگ قاچاق در دامنه كوه‌های "بتویی‌" بخش معمولان خبر داد.

سرهنگ رضا داودی در جزئیات این خبر گفت: ماموران بخش منطقه معمولان پلدختر در دامنه كوه‌های روستای "بتویی" این منطقه 2 تن زغال سنگ قاچاق كشف و ضبط كردند.

وی افزود‌: با شناسایی عاملان تهیه زغال سنگ‌های قاچاق تلاش جهت دستگیری آنان ادامه دارد.

 

كشف 31 فقره انواع سرقت در خرم‌آباد

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از دستگیری 6 نفر سارق و کشف 31 فقره انواع سرقت در 4 روز گذشته خبر داد.

سرهنگ حسین نجفی اظهار داشت: در راستای مبارزه با سرقت و جلب رضایت مردم، عوامل انتظامی این شهرستان طی 4 روز گذشته با رصد دقیق جرائم و همچنین استفاده از گشت‌های پنهان موفق به شناسایی و دستگیری 6 سارق كه در راستای سرقت خودرو، لوازم خودرو، سرقت منزل، مغازه و سرقت‌های متفرقه فعالیت داشته‌اند شدند.

وی اظهار داشت‌: پس از تحقیقات و بازجویی‌های فنی‌، سارقان به 31 فقره انواع سرقت شامل‌، یك دستگاه خودرو‌، یك دستگاه موتورسیكلت‌، 15 فقره سرقت لوازم داخل خودرو‌، 2 فقره لوازم خودرو‌، 6 فقره منزل‌، یك فقره مغازه‌، یك فقره احشام و 4 فقره سرقت متفرقه اعتراف كردند‌.

نجفی خاطر‌نشان كرد‌: مال‌باختگان شناسایی و مقادیری اموال مسروقه از متهمان كشف و ضبط شد و متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.

 

انهدام باند سارق و كشف 11 فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره

فرمانده انتظامی بروجرد از انهدام یك باند 2 نفره و کشف 11 فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی‌رضا دلیری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت ازساختمان‌های نیمه‌کاره‌، پی‌گیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت‌.

وی افزود: ماموران با تحقیقات گسترده افرادی را كه با همدستی یکدیگر اقدام به سرقت ساختما‌ن‌های نیمه‌کاره می‌کردند را شناسایی و در عملیاتی غافل‌گیرانه 2 نفر اعضای این باند را دستگیر كردند.

فرمانده انتظامی بروجرد تصریح كرد: سارقان در بازجویی‌های اولیه به 11 فقره سرقت ساختمان‌های نیمه‌کاره اعتراف کردند و با شناسایی مال‌باختگان تحویل مقام قضائی شدند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.