مسعود حکم‌آبادی: از هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان در مشهد از گل‌گهر سیرجان پذیرایی خواهد کرد و به طور همزمان 11مسابقه دیگر در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.

میزبانی سیاه‌جامگان ابومسلم از غول‌کش جام حذفی

شاگردان مهاجری که دو هفته است رنگ برد را ندیده‌اند، این هفته امیدوارند افزون بر حفظ رکورد شکست نخوردن در خانه، سه امتیاز این مسابقه سخت و دشوار را نیز در مشهد نگه دارند تا همچنان بالاتر از نفت آبادان و پایین‌تر از مس رفسنجان، مدعی اصلی صعود به لیگ برتر باشند.

بازیکنان سیاه‌جامگان ابومسلم در این هفته میزبان تیمی هستند که با حذف سپاهان اصفهان از جام حذفی، غول‌کش این رقابتها لقب گرفت و پرسپولیس را در عین 10نفره شدن برای صعود به مرحله بعدی، به زحمت انداخت. سیرجانی‌ها در حقیقت یک پای صعود نکردن سیاه‌جامگان در فصل قبل هم هستند، چه اینکه اگر آنها می‌توانستند تیم میثاقیان را در سیرجان متوقف کنند، سیاه‌جامگان ابومسلم به جای پدیده لیگ برتری می‌شد.

سیاه جامگانی ها که با کسب 17امتیاز در رده دوم جدول گروه دوم هستند، به هیچ طریقی در این هفته صدرنشین نخواهند شد، اما امیدوارند با از دست دادن امتیاز توسط رفسنجانی‌ها، راه بالانشینی خود را در هفته‌های آینده هموار کنند. از سوی دیگر، در رده‌های زیرین مشهدی‌ها نفت آبادان و پاس همدان با اختلاف 2امتیازی نسبت به نماینده مشهد، منتظر کوچکترین لغزش سیاه‌جامگانی‌ها هستند تا آنها را به زیر کشیده و بالانشین جدول شوند.

 مهاجری این هفته در شرایطی باید از سیرجانی‌ها میزبانی کند که همچنان مرتضی هاشمی‌زاده را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و به احتمال فراوان، محمدحسن عین‌افشار نیز جایگزین سامان صفا در دروازه این تیم خواهد شد. وحید فارغ و آرش همایونی هم که گویا همچنان مصدومان اصلی این تیم به شمار می‌روند.

اما در تیم مقابل که از 9بازی گذشته خود تنها 8امتیاز کسب کرده، مختار جمعه‌زاده مهره خطرناک آنها در خط حمله شاید زهرناک‌ترین بازیکن‌شان در میدان مسابقه باشد و قاسم شهبا سرمربی آنها، روی ارسال‌های بلند بازیکنان تیمش برای جمعه‌زاده حساب ویژه‌ای باز کرده است. گرچه تا این هفته از مسابقات گل‌گهر جزو مدعیان سقوط محسوب می‌شود، اما شرایط امتیازات تیمها به گونه‌ای است که با یکی دو برد، آنها به حالت عادی بازگشته و راه فرار از منطقه خطر را پیش خواهند گرفت؛ بنابر این اگر تفکر مهاجری و شاگردانش، مثل بازی با فولاد یزد، دست کم گرفتن حریف باشد، قطعاً مشکل‌ساز خواهد بود و چه بسا گل‌گهر هم مثل حریف یزدی، دومین برد این فصلش را از تیم مشهدی صید کند.

این دیدار از ساعت 14 امروز پنجشنبه در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد آغاز می‌شود.

 

    مهاجری: گل‌گهر ما را به دردسر می‌اندازد

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان ابومسلم گفت: مطمئناً تیم خوب گل‌گهر در مشهد ما را به دردسر خواهد انداخت.

محمدرضا مهاجری درباره بازی پیش روی تیمش اظهار داشت: تیم حریف، سابقه خوبی در دسته اول و البته جام حذفی امسال دارد. بنابر این به هیچ وجه فریب نتیجه‌گیری آنها را نخورده و با تمام قوا مقابلشان حاضر می‌شویم.

وی با بیان اینکه وقت پیروزی سیاه‌جامگان فرارسیده، خاطرنشان کرد: پس از دو هفته نبردن که آن هم به دلیل در اختیار نداشتن بازیکنان اصلی بود، این هفته برای برد به میدان می‌رویم و گرچه بازهم چند مصدوم داریم، اما باید با تکیه به بازیکنان جوان خود، این سه امتیاز را در خانه نگه داریم. مهاجری افزود: متأسفانه به ‌رغم اینکه در هفته‌های گذشته شرایط جدول و نتیجه‌گیری سایر تیمها به سود ما بوده، نتوانستیم از موقعیت به وجود آمده بهره ببریم و اجازه دادیم تیمهای پایین‌تر از ما به تیم ما نزدیک شوند که البته با پیروزی مقابل گل‌گهر فاصله خود را با آنها زیاد می‌کنیم.

وی ادامه داد: سال گذشته گل‌گهر جزو معدود تیمهایی بود که به معنای واقعی فوتبال بازی می‌کرد، امسال هم با شناختی که از آنها و سرمربی تیم‌شان دارم، مطمئنم شرایطشان بهتر از این خواهد شد، اما اجازه نمی‌دهیم روند رو به رشد آنها از دیدار مقابل ما آغاز شود!

 

     سایر مسابقات

در دیگر دیدارهای این هفته و از گروه اول رقابتها اکبر میثاقیان و شاگردانش در مس، میزبان فولاد اهواز خواهند بود تا بلکه موقعیت خود را در جدول بهبود بخشند. گیتی پسند در اصفهان به مصاف فجر شهید سپاسی شیراز می‌رود و نساجی مازندران میهمان تیم ته جدولی تربیت نوین یزد است. نیروی زمینی در تهران با ایرانجوان بوشهر مصاف می‌دهد و دو تیم جنوبی استقلال   اهواز و آلومینیوم هرمزگان در خوزستان با یکدیگر دیدار می‌کنند. عباس چمنیان و نفت و گاز گچساران هم در شهر خودشان از شهرداری اردبیل پذیرایی می‌کنند.

در گروه دوم هم راهیان کرمانشاه میزبان تیم مدعی صنعت نفت آبادان خواهد بود. شهرداری بندرعباس از داماش گیلان پذیرایی می‌کند و مس رفسنجان میزبان اتکای گلستان ته جدولی است. پاس مدعی در همدان به مصاف پارسه می‌رود و شهرداری تبریز و فولاد یزد آخرین دیدار این هفته از گروه دوم را برگزار خواهند کرد تا مشخص شود سیاه‌جامگان سخت‌ترین قرعه در میان مدعیان را در این هفته به خود اختصاص داده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حانیه IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
    0 0
    به نظرمن هیچکس آرش همایونی نمیشه