مسعود حکم‌آبادی: رقابتهای لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، امروز و فردا با برگزاری دیدارهای مختلف پیگیری می‌شود و در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته؛ شهرآورد مشهدی‌ها این بار به میزبانی اقتدار نوین فردوسی برگزار می‌شود.

اوج حساسیت در شهرآورد فردوسی و فرش‌آرا

بررسی وضعیت جدول رده‌بندی نشان می‌دهد، این بازی اتفاقاً از نظر امتیازگیری، اتفاق مهمی را می‌تواند در شرایط دو تیم در جدول رده‌بندی شکل دهد، اما فارغ از این مسأله، شهرآورد مشهدی‌ها حتی در لیگ دسته دوم فوتسال هم جذابیت خاصی دارد، چه اینکه معمولاً تیم شگفت‌انگیز و غیرقابل پیش‌بینی، فاتح این بازی‌ها ‌شده است.

دیدار تیمهای اقتدار نوین فردوسی و فرش‌آرا هم در شرایطی فردا برگزار می‌شود که با یک سری اتفاقات عجیب و غریب که البته اصلاً در فوتسال بعید نیست، فرش‌آرا خواهد توانست با کسب سه امتیاز مسابقه، صدرنشین لیگ برتر شود. اما در سوی دیگر میدان، دیگر تیم مشهدی یعنی اقتدارنوین فردوسی در صورت کسب پیروزی در بهترین حالت دو پله صعود خواهد کرد.

فرش‌آرایی‌ها تا کنون با کسب 7برد، 3تساوی و 3باخت و 24امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی هستند و فردوسی با 4برد، 2تساوی و 7باخت دهمین رده این جدول را در اختیار دارد. در عین حال اتفاق جالب اینکه هر دو تیم از نظر میزان گلزنی تقریباً با هم برابری می‌کنند و جالب‌تر اینکه قعرنشین جدول رده‌بندی که تقریباً سقوطش به دسته پایین‌تر قطعی به نظر می‌رسد هم از نظر آمار گلزنی نسبت به نمایندگان مشهد، برتری دارد و این مساله، دقیقا نقطه ضعفی برای فرش‌آراست.

 شاگردان نعمتی که طبق گزارش یکی از سایتهای تحلیلی رده هفتم را از نظر عملکرد امتیازگیری در میان مربیان لیگ در اختیار دارد، بازی رفت را با نتیجه دو بر یک به سود خود به پایان رساندند و حالا در حالی باید در دیدار برگشت با تیم حریف مسابقه دهند که مجید مرتضایی از نظر معدل نتیجه‌گیری سومین رده مربیان را در اختیار دارد.

شهرآورد برگشت اما جذابیتهای خاصی دارد؛ حواشی به وجود آمده در آستانه این شهرآورد از جمله انتقال پر سر و صدای «ناصر عجم» مهره قدیمی و تاثیرگذار فرش‌آرا به تیم حریف از یک سو و حضور بازیکنی مثل «ابراهیم حاجتی» که با ناخوشی از جمع فرش‌آرایی‌ها جدا شد، یا «احمد شفیعی» مربی فردوسی که شرایطی چون عجم وحاجتی دارد، از سوی دیگر، سبب می‌شود این شهرآورد از دیدنی‌های فرافوتسالی برخوردار باشد. این دیدار که قرار بود به دلیل پخش مستقیم صدا و سیما از ساعت 17 آغاز شود، با لغو پخش این مسابقه، از ساعت 16 فردا جمعه و به میزبانی اقتدارنوین فردوسی در سالن ورزشی کارگران قاسم‌آباد برگزار خواهد شد.

 

سایر مسابقات

تاسيسات دريايي - ميثاق تهران

شهرداري ساوه - مقاومت البرز

شهروند ساري - گيتي‌پسند‌ اصفهان

پاياسازه تبریز - مس سونگون

دبيري تبريز - شرکت حفاري اهواز

ماهان تنديس قم - شهيد منصوري

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.