قدس آنلاین: مسئول نمایندگی استاندارد شهرستان گلپایگان با اشاره به نظارت های این اداره برشهربازی ها ی شهرستان های گلپایگان و خوانسارگفت: در این شهرستان ها4 شهر بازی در حال فعالیت است که امسال به دلیل عدم رعایت استاندارد 2 شهربازی پلمپ شد ولی خوشبختانه با رعایت به کار گیری استاندارد های لازم موفق به دریافت مجوز کار شد.

2 شهربازی پلمب شده در گلپایگان موفق به دریافت مجوز کار شد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، حمید رضا امینی، با اشاره به اینکه  2 شهربازی جدید نیز درسال جاری در این شهرستان راه اندازی گردید، ادامه داد:هم اکنون در حال بازرسی  ازاین شهربازی ها هستیم که اگر موفق شوند استاندارد های لازم را رعایت کنند مجوز استاندارد به انها داده خواهد شد.

وی با اشاره به شکل گیری 3 ساله اداره استاندارد درشهرستان گلپایگان افزود: در سال جاری 160 مورد بازدید از سطح شهرستان و 170 نمونه برداری از واحد های تولیدی این شهرستان توسط این اداره صورت گرفته است.

امینی؛ با اشاره به رعایت استاندارد درآسانسورها نیز بیان داشت: بیشتر از 10 نصاب آسانسور در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند ولی تنها یک نصاب دارای مجوزدراین شهرستان است که باید در این زمینه فرهنگسازی های لازم برای اینکه نصابان اقدام به دریافت مجوز نمایند صورت گیرد.

وی تاکید کرد: شهرداری و سازمان نظام مهندسی نیز در این زمینه وظیفه نظارت دارند چراکه برخی وظایف تنها متوجه یک دستگاه نمی شود و باید همه بخش ها در این زمینه همکاری های لازم را داشته باشند .تا مصالح غیر استاندارد درپروژه های ساختمانی استفاده نشود.

مسئول نمایندگی استاندارد شهرستان گلپایگان ادامه داد:شرکت های نصاب آسانسورباید این نکته را مد نظر قرار دهند که برای ادامه فعالیت خود نسبت به اخذ مجوز های لازم از اداره استاندارد اقدام نمایند در غیر این صورت  مجوز فعالیت به نصابان غیر مجازآسانسورنمی دهیم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.