نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: افرادی همچون احمد شیرزاد صلاحیت اظهارنظر در مورد مسائل هسته‌ای و استراتژیک کشور را ندارند و مدعی‌العموم باید با اینگونه افراد برخورد کنند.

لزوم برخورد مدعی‌العموم با مردودین سیاسی

به گزارش قدس آنلاین منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به صحبت‌های احمد شیرزاد (نماینده دوره ششم مجلس) در مورد فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان گفت: ما نباید نبش قبر کنیم و جنازه‌هایی مثل آقای شیرزاد نمی‌توانند نسخه مناسبی برای مسائل هسته‌ای و استراتژیک کشور داشته باشند.

افزود: اینگونه افراد رفوزه‌هایی هستند که در دورانی که در قدرت‌ بودند نتوانستند خدمتی را به کشور داشته باشند.

حقیقت‌پور یادآور شد: ما برای دستاوردهای خودمان هزینه‌هایی پرداخت کرده‌ایم و مهمترین آنها در مورد شهدای هسته‌ای شهید ماندد شهریاری و علیمحمدی است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهارداشت: افرادی همچون آقای شیرزاد صلاحیت اظهارنظر در مورد مسائل هسته‌ای و استراتژیک را ندارند و مدعی‌العموم باید با افراد این چنینی برخورد کند و اجازه لجن‌پراکنی به آنها ندهد.

حقیقت‌پور در پایان گفت: اینگونه افراد در واقع با اظهاراتشان به دنبال اعلام موجودیت خود هستند و به دنبال این هستند تا در آستانه انتخابات مجلس عرض اندام کنند، اما مردم به حساب آنها رسیده‌اند و این افراد جزو مردودین این کشور هستند و رفوزه شدند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • منصور IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    1 0
    چراتحمل یک اظهارنظرراندارید برای همین است حقوق بشرمدام به ماگیرمی دهد
  • اسکندری IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    0 0
    آقای قبول شده سیاسی ایشان نیززمانی همانندحضرتعالی نماینده بودندپس بهترنیست کمی فکرکرده تامتوجه شویدکه ایشان یک نظری راداده اندچون هرایرانی......................