قدس آنلاین : مدیر عامل موسسه فرهنگی قدس گفت: در شرایط فعلی که شاهد نبرد رسانه هستیم به حضور بسیج رسانه در صحنه احتیاج داریم و این نشان دهنده اهمیت وجایگاه بسیج رسانه است.

حمزه واقعی:باید رسانه تراز انقلاب اسلامی ایجاد کنیم

به گزارش قدس آنلاین حمزه واقعی که در مراسم افتتاحیه دوازدهمین همایش بین المللی بسیج و رسانه سخن می گفت افزود: ممکن است در مسایل جناحی گروه ها با هم اختلاف داشته باشند ولی در مبانی از جمله بسیج با هم وفاق دارند.

وی اظهار کرد:در شرایط امروز با مخاطبی مواجه هستیم که به شدت دچار امتناع است و کثرت رسانه ای مثل رسانه های مختلفی که امروز وجود دارند از جمله شبکه های اجتماعی باعث شده است که مخاطب ما سختگیر باشد.

مدیر مسوول روزنامه قدس گفت: ما چه اندازه توانسته ایم در مضمون محتوای خبری که میخواهیم ارایه دهیم خلاقیت به خرج بدهیم؟و چه میزان توانسته ایم پیام انقلاب را انتقال دهیم؟ما اگر بتوانیم سرعت لازم , مضمون و اعتماد لازم را محقق کنیم می توانیم دایره فعالیت خود را در بین همه گسترش دهیم.

حمزه واقعی گفت بعد از انقلاب اسلامی در خیلی از حوزه ها به آرمانهای انقلاب نزدیک شدیم ولی در بحث رسانه این مساله جای کار دارد.

مدیر عامل موسسه قدس افزود : ما رسانه تراز انقلاب اسلامی ایجاد نکردیم و باید امروز این رسانه معیار را ایجاد کنیم.

وی با اشاره به فعالیت های اندیشکده موسسه قدس  در این زمینه گفت:  آماده دریافت نظرات, پیشنهادات, مقالات در این زمینه هستیم .

وی گفت: رسانه تراز انقلاب باید تعریف شود و این رسانه باید افق نگاهش جهانی باشد چون انقلاب اسلامی هم داخلی است وهم جهانی.

وی با اشاره به نقش رسانه ها در افشای جنایات صهیونیستها در جنگ غزه گفت: ما توانستیم با یک کار رسانه ای، جهان را علیه صهیونیستها متحد کنیم و نخبگان را وارد صحنه کنیم.

واقعی در پایان گفت:  باید با سرعت و جدیت وبا قدرت پیامهای منسجم کننده و قدرتمند آماده کنیم تا مخاطبان بیشتری را پیدا کنیم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.