قدس آنلاین- تبریز: مدیر کل توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان کشور گفت: این طرح شهرهایی که جمعیت بالای 100 هزار نفر یک پارک ورزشی با کمک شهرداری‌ها احداث می‌شود و برای هر 100 هزار نفر در شهر یک پارک احداث شود که در این پارک‌ها همه رشته‌های ورزشی با رویکرد تفریحی و خانوادگی ارائه می‌شود.

طرح پارک ورزشی در شهرها اجرایی میشود/ آذربایجانشرقی در اجرای طرح ورزش برای همه اقدامات جالبی داشته است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محمود صیدانلو در نشست مدیران کل ستادی وزارت ورزش و جوانان کشور با جامعه ورزشی استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد:  طرح پارک ورزشی در شهرها اجرایی می‌شود.
وی افزود: بر اساس این طرح شهرهایی که جمعیت بالای 100 هزار نفر یک پارک ورزشی با کمک  شهرداری‌ها احداث می‌شود و برای هر 100 هزار نفر در شهر یک پارک احداث شود که در این پارک‌ها همه رشته‌های ورزشی با رویکرد تفریحی و خانوادگی ارائه می‌شود.
مدیرکل توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان کشور تصریح کرد: در این پارک‌ها هر خانواده‌ای که بخواهد در رشته ورزشی خاصی به همراه اعضاء خانواده ورزش کند تجهیزات و امکانات ساخته می‌شود.
وی در اد امه بیان داشت: طی برنامه مدون در صدد اصلاح و بازنگری وضعیت فعلی پارک‌ها از نظر فضای ورزشی هستیم و در زیرساخت‌ها یک تیپ خاص برای پارک‌های ورزشی به شرکت توسعه و تجهیز اماکن وزرشی کشور ارائه خواهد شد.
صیدانلو افزود: طی هماهنگی‌های به عمل آمده با معاونت عمرانی وزیر کشور و وزیر ورزش و جوانان طرح ساخت جاده سلامتی در کنار هر خیابانی که در سطح شهرها ساخته می‌شود اجرایی شود که می‌تواند نقش موثری در توسعه ورزش همگانی داشته باشد.
صیدانلو در ادامه بیان کرد: به فدراسیون‌های ورزشی 10درصد اعتبار خارج از تقویم ورزشی برای توسعه و عمومی کردن رشته‌ها اختصاص یافته و در سال آینده فدراسیون‌های فعال درصد بیشتری را دریافت خواهند کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.