قدس آنلاین- تبریز: مسئول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت : ورزش همگانی را برای بانوان آذربایجانشرقی با دو هدف اختصاصی و اجتماعی دنبال میکنیم.

ورزش همگانی را برای بانوان آذربایجانشرقی با اهداف اختصاصی و اجتماعی دنبال میکنیم

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، ملیحه علیزاده  در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اهمیت تربیت بدنی و ورزش در دنیازی امروزی انکار ناپذیر و نیازهای اساسی بوده و ورزش همگانی مورد توجه فزاینده ای قرار گرفته و آثار مثبت آن ار میتوان به تامین سلامت و بهداشت جسمانی و روانی ، کاهش هزینه های درمانی و جلوگیری از انحرافات اجتماعی و آسیب های اجتماعی و افزایش تولید و بهروری میباشد.

علیزاده در ادامه بیان داشت : سلامتی زنان و دختران به ضرورت داشتن دو نقش مادری و همسری و تامین سلامت خانواده و اجتماع و رشد و تعالی فرزندان در گروی توسعه ورزش همگانی و آمادگی جسمانی دختران و زنان است.

وی در خصوص اهداف توسعه ورزش همگانی در استان گفت : در هدف اختصاصی برای بدست آوردن سلامتی ، نشاط ، شادابی و غنی سازی اوقات فراغت برنامه ریزی شده  و هدف اجتماعی و عمومی آن هم وارد شدن زنان به تعاملات اجتماعی است.

مسئول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در ادامه بیان کرد : فرهنگ سازی ورزش در بین بانوان یکی از مهمترین نیازهای ورزش استان بوده و بایستی با برنامه ریزی راهبردی و کمک تمامی ارگانها و نهادها با افزایش میزان غنی سازی اوقات فراغت و ایجاد بسترهای مناسب برای توسعه ورزش در بین بانوان گام برداشت.

وی افزود : هزینه برای ورزش بایستی از سوی زنان و دختران در سبد هزینه ای خانواده افزوده شود و امکانات مناسب ورزشی در استان برای بانوان مهیا شده و همکاری های شهرداری ها در این میان در اجرای این برنامه قابل ستودنی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.